NOVA STRANA TURIZMA

Predstavljena oznaka koja će gostima puno značiti: ‘Vaš domaćin‘ oznaka kvalitete turistima će služiti kao vodič

Nova oznaka Vaš domaćin postavlja standarde kvalitete i autentičnosti u domaćem smještaju

d d

Ministarstvo turizma i sporta i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavili su novu oznaku prepoznatljivosti za privatne iznajmljivače pod nazivom “Vaš domaćin” (“Local host”), kojom žele potaknuti razvoj autentičnog, kvalitetnog i održivog smještaja u domaćinstvu.

Oznaka će biti dostupna svim pružateljima usluga smještaja koji, prema važećim propisima, imaju status domaćina i zadovoljavaju niz kriterija – od razine gostoljubivosti i osobnog pristupa, do ekološke osviještenosti i informiranja gostiju.

Ministar turizma i sporta Tonči Glavina izjavio je kako je smještaj u domaćinstvu “tradicija hrvatskog turizma” te važan dio identiteta destinacije.

– Upravo zato oznakom ‘Vaš domaćin’ posebno naglašavamo vrijednost tog segmenta te pravim, istinskim domaćinima omogućujemo dodatnu promociju. Ovakav pristup nas izdvaja od konkurencije i približava ciljevima održivog turizma – poručio je Glavina.

image

d d

Postupak prijave za dobivanje oznake je pojednostavljen i odvija se putem sustava eVisitor. Domaćini ispunjavaju online obrazac za samoprocjenu, a oni koji zadovolje uvjete dobit će fizičku oznaku (pločicu za objekt) i digitalnu verziju za online kanale. Oznaka vrijedi tri godine, nakon čega je potrebna nova samoprocjena.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić naglasio je kako je riječ o prvom sustavnom pristupu promociji smještaja u domaćinstvu, sektoru koji čini najveći dio turističkih kapaciteta u zemlji.

– Želimo izdvojiti entuzijastične i predane domaćine od onih koji iznajmljivanje vode isključivo kao poslovnu aktivnost. U prvoj fazi cilj je uključiti što veći broj domaćina, a zatim slijedi promocija oznake na ključnim tržištima kako bi postala sinonim za kvalitetu i pouzdanost – rekao je Staničić.

image

d d

Nositelji oznake dobit će dodatnu vidljivost na tržištu, uključivanje u promotivne aktivnosti HTZ-a i mogućnost korištenja službenog vizualnog identiteta na booking platformama.

U Ministarstvu i HTZ-u ističu da se ovom inicijativom želi naglasiti važnost osobnog pristupa i tradicionalne hrvatske gostoljubivosti, kao dijela autentičnog turističkog iskustva.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
12. svibanj 2025 13:47