
Zaklada Favbet Foundation, koju je osnovao ukrajinski poduzetnik i investitor Andrii Matiukha, nastavlja jačati prisutnost u hrvatskom sportu. Prema priopćenju iz zaklade, do danas je u hrvatski sportski sustav uloženo više od 3,5 milijuna eura, a ulaganja su usmjerena na sve razine – od najvećih klubova do manjih zajednica i amaterskih inicijativa.
Matiukha, osnivač tvrtke Favbet, stoji iza strateških ulaganja koja obuhvaćaju i profesionalne klubove i grassroots sport. Među istaknutim partnerstvima je i višegodišnja suradnja s GNK Dinamo Zagreb.
“Riječ je o partnerstvu s dugoročnom vizijom, a ne samo o financijskoj podršci. Zajedno razvijamo infrastrukturu i ulažemo u akademiju jer vjerujemo u stvaranje temelja za generacije koje dolaze,” izjavio je predsjednik Dinama, Velimir Zajec.
Favbet je također sponzor HNK Istre, HNK Segeste i malonogometnog kluba Rijeka, osnovanog 2021. godine, čime dodatno potvrđuje svoju opredijeljenost za razvoj različitih sportskih razina i sredina.
Osim suradnje s profesionalnim klubovima, zaklada je aktivna i u amaterskom sportu te inovativnim formatima. Primjer toga je turnir CroAI Padel koji je održan prošlog mjeseca, a koji je okupio hrvatsku IT zajednicu. Turnir je, kako navode iz Favbeta, “potaknuo daljnji rast interesa za padel u Hrvatskoj, sport koji je u uzletu diljem Europe i svijeta.”
Zaklada je aktivna i izvan granica Hrvatske. Nedavno je organiziran zajednički humanitarni događaj s kijevskim Dynamom kako bi se prikupila sredstva za izgradnju inkluzivne sportske infrastrukture za djecu bez roditeljske skrbi u Žitomiru, Ukrajina. Time zaklada potvrđuje svoju međunarodnu filantropsku dimenziju.
Ljeto 2025. donosi i nove aktivnosti – najavljena je donacija nogometne opreme za 50 lokalnih ekipa diljem Hrvatske. Iz zaklade ističu da žele “podržati rad sportskih kolektiva koji, iako često prepoznati samo lokalno, imaju veliki utjecaj na zajednicu i uključivanje djece i mladih u sport”.
U Favbetu navode da sport doživljavaju kao platformu koja nadilazi natjecanje. “Ne ulažemo samo novac, ulažemo u viziju budućnosti. Sport nije samo rezultat, već zajednica, zajedništvo i prostor za rast,” navode u priopćenju.
Dodaju i kako sponzorstva ne vide kao isključivo marketinški alat, već kao način da aktivno doprinesu razvoju društva i dugoročnih vrijednosti, osobito kada je riječ o uključivanju mladih, stvaranju zdravih navika i poticanju zajedničkih ciljeva kroz sport.
Komentari
0