
Enna Fruit od danas nosi novo ime – Arivera Fruit. Promjena imena i vizualnog identiteta uslijedila je nakon priključenja kompanije Fortenova grupi, a uz novi logo i boje predstavljena je i nova internetska stranica www.ariverafruit.hr.
Novo ime kompanije, kako ističu u Ariveri, nastalo je iz kombinacije riječi koje simboliziraju hrabrost, snagu i posvećenost, vrijednosti koje vode poslovanje. Redizajnirani logotip i odabrane boje reflektiraju prirodu i plodove s osunčanih polja, dok nova web stranica donosi ključne informacije o organizaciji, strukturi i poslovnim aktivnostima.
Vodeći regionalni otkupljivač i distributer
Arivera Fruit je sa svojim povezanim društvima vodeća tvrtka u jugoistočnoj Europi za opskrbu tržišta, organizaciju proizvodnje, otkup, distribuciju i preradu voća i povrća. U Hrvatskoj upravlja s ukupno šest otkupnih centara – u Donjem Miholjcu, Lozanu, Varaždinu, Opuzenu, Polači te u Dugom Selu, gdje je i sjedište kompanije.
Kroz tvrtku Moslavina voća upravlja i najvećim voćnjakom jabuka u Hrvatskoj, kod Kloštar Ivanića. U otkupu surađuje s više od 1000 kooperanata, a u svakoj zemlji u kojoj posluje strategija je ista: prvo se otkupljuje i distribuira domaća roba za lokalno tržište, a zatim za izvoz u regiju i šire. Kompanija zapošljava više od 600 radnika, a godišnji prihodi premašuju 270 milijuna eura.
Fokus na odgovornom poslovanju
Kako ističu u kompaniji, odgovorno poslovanje jedno je od ključnih načela. Naglasak je na gradnji dugoročnih i sigurnih odnosa s partnerima, fleksibilnosti, pristupačnosti, ulaganjima u zajednicu i zaštiti okoliša.
Arivera Fruit posjeduje brojne priznate internacionalne certifikate, a nedavno je dobila i Authorised Economic Operator – Customs (AEO-C) certifikat koji dodjeljuje Carinska uprava Republike Hrvatske. Riječ je o međunarodnoj potvrdi da tvrtka posluje u skladu s visokim standardima carinske usklađenosti i transparentnosti te je prepoznata kao pouzdan partner u globalnom lancu opskrbe.
Certifikat omogućuje pojednostavljene carinske postupke, manji broj kontrola, brži protok robe i dokumentacije te značajno smanjenje operativnih troškova. Time se poslovnim partnerima i kupcima osigurava veća predvidljivost i učinkovitost u svim fazama distribucije.
„Temeljne vrijednosti ostaju iste“
„Promijenili smo ime i vizualni identitet, ali sve temeljne vrijednosti kojima se vodimo u poslovanju ostale su iste. Radimo, rastemo, pružamo podršku našim kooperantima i partnerima i brinemo o našim zaposlenicima, kupcima i cijeloj zajednici. Tako smo u svega pet godina u cijeloj regiji stvorili čvrsti lanac odnosa koji kreiraju nove vrijednosti na svim tržištima na kojima poslujemo.
Dodatno osnažena ulaskom u Fortenova grupu, s kojom prije svega dijeli isti pristup poslovanju, Arivera Fruit će nastaviti biti siguran oslonac regionalne proizvodnje voća i povrća“, poručila je Sanja Burić, predsjednica Nadzornog odbora Arivere Fruit.
Komentari
0