NAJBOLJI EU PROJEKT 2022.

Zadarska županija: prijavili projekt ADRION 5 SENSES, kojim je stvoren novi turistički proizvod koji stimulira svih pet osjetila turista

Projekt Adrion

U izbor za najbolji EU projekt u kategoriji Doprinos prekograničnoj suradnji Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, predložila je projekt ADRION 5 SENSES - Building the ADRION Brand Name in Tourism: Indulging all Five Senses.

Projektom je stvoren novi turistički proizvod koji stimulira svih pet osjetila turista (sluh, vid, njuh, opip i okus) kreiranjem Mape doživljaja te je kreirana i audio knjige Adriona koja obuhvaća zvukove, boje, teksture, mirise i gastronomske osobitosti koje povezuju transnacionalno područje Jadransko-jonske regije.

image

Najbolji EU projekt

Ukupna vrijednost projekta bila je 1.172.870 kuna, iznos isplaćenih bespovratnih sredstava 996.939 kuna, a vlastita sredstva 175.930 kuna.

Osim u Zadarskoj županiji projekt se je provodio u Jadransko-jonskoj regiji, od početka 2018. godine do travnja prošle godine.

image

Projekt Adrion

Stipe Surac Www.stipesurac/
image

Projekt Adrion

Nositelj projekta bila je Regija Epirus (Grčka), a partneri: Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Razvojna Agencija SPIRO, Ferrara (Italija), Regijska razvojna agencija d.o.o. Nova Gorica (Slovenija), Sarajevska regionalna razvojna agencija d.o.o. (Bosna i Hercegovina), Regionalna agencija za ekonomski razvoj Šumadije i Pomoravlja d.o.o. (Srbija), Albanski razvojni fond (Albanija), Nacionalna Turistička Organizacija (Crna Gora) te Razvojna agencija Evia SA (Grčka).

Uz novi turistički proizvod Mape doživljaja izrađena je i zajednička višejezična web platforma te je opremljen i pokrenut izložbeni centar od strane svakog projektnog partnera. Fokus projekta bio je na stvaranju održivog razvojnog modela turističkog sektora osnovanog na inovativnoj, visoko kvalitetnoj turističkoj ponudi i uslugama.

Projekt ADRION 5 SENSES pokrenut je kao vrlo ambiciozna intervencija s ciljem promicanja senzornog turizma na lokalnoj i regionalnoj razini, temeljenog na pet osjetila (vid-sluh-miris-dodir-okus) u svrhu čega su razvijeni potrebni promotivni alati kao alternativni kanali za promociju senzorno bogatih turističkih proizvoda.

Korištenjem suvremenih tehnologija projektom se stvorila bolja i poboljšana holistička slika destinacije te time pružila prilika za adekvatniji prikaz multi-senzorne prirode turističkog iskustva promocijom destinacije koja uključuje doživljaj kroz svih pet osjetila.

image

Pokrovitelji Najboljeg EU projekta 2022.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 01:13