BUSINESS OUTLOOK PARTNER

Dotjeran kultni hotel Grand Brioni prve goste prima u 2022.

Arena Hospitality Group, uz izazove pandemije, izgradio je čvrste temelje za budući rast. U svoj je internacionalni portfelj dodao i resort u Austriji

Hotel Brioni

 Goran Sebelic/Cropix

Pulska turistička tvrtka Arena Hospitality Group d.d. nastavlja svoj put razvoja i diverzifikacije postojećeg portfelja u srednjoj i istočnoj Europe te izgradnji čvrstih temelja za budući rast uz održavanje snažne likvidnosti u teškim vremenima. Posljednjih godina Grupa je proširila svoje poslovanje izvan granica Hrvatske. Uz Njemačku, Mađarsku i Srbiju, od nedavno je pulski hotelijer proširio i poslovanje na Austriju gdje je uspješno okončao akviziciju resorta Franz Ferdinand Mountain Resorta Nassfelda.

Ovom akvizicijom grupa dodaje svoje prvo zimsko odmaralište, koje nadopunjuje postojeći portfelj namijenjen uglavnom za ljetni, ali i gradski tip turizma. Ovo moderno planinsko odmaralište smješteno je uz dolinsku stanicu skijališta Nassfeld u Koruškoj. Hotel nudi 144 obiteljske sobe, restoran, bar, konferencijske dvorane, privatno parkiralište, wellness i saunu, dječje sadržaje, te stijenu za penjanje u lobiju hotela. Ova akvizicija bila je vrijedna 15 milijuna eura i uključuje hotel, dva kata susjedne zgrade koja se sastoji od terase koja je predviđena za budući razvoj bazena, kao i zasebnu 21 sobu za smještaj zaposlenika smještenu u Villachu u Koruškoj.

image

FRANZ ferdinand Aussenansicht

Arena Hospitality Group

Uz akvizicije, AHG nastavlja s velikim ulaganjima u Hrvatskoj. Tako se investicija u luksuzni hotel Grand Brioni u Puli bliži završnoj fazi. Očekuje se da će ukupni program repozicioniranja ovog hotela iznositi oko 260 milijuna kuna. Projekt je dijelom financiran ugovorom o dugoročnom zajmu od 180 milijuna kuna. Hotel, koji je sagrađen početkom 1970-ih, bio je jedan od najistaknutijih hotela u bivšoj Jugoslaviji, a u njemu su boravile mnoge poznate ličnosti. Ovaj kultni i znameniti hotel na spektakularnoj lokaciji, na litici s koje se pruža širok pogled na Jadran i Brijune, bit će pretvoren u luksuzni hotel sa 227 soba i suitova, a na temelju statusa i reputacije hotela i s ambicijom postajanja najboljeg hotela u klasi u Puli i okolici.

Ujedno, Grupa je sklopila 45-godišnji najam zgrade za razvoj i rad suvremenog luksuznog i lifestyle hotela u srcu Zagrebu te su već započeli radovi. Novi hotel u centru grada poboljšat će geografsko širenje portfelja Grupe u Hrvatskoj, koja je trenutno samo na istarskoj obali. Grupa planira uložiti 135 milijuna kuna, a projekt bi se dijelom financirao dugoročnim kreditom, a dijelom novčanim rezervama.

Što se tiče njihova poslovanja u trećem tromjesečju 2021., bilježe ukupni konsolidirani prihod od 414,9 milijuna kuna što predstavlja rast od 81 posto u odnosu na prethodnu godinu. To su brojke za Hrvatsku, Njemačku, Mađarsku i Srbiju. Bilježe ubrzani oporavak u Hrvatskoj s dosadašnjim ukupnim prihodom od 380,2 milijuna kuna, što pokazuje rast od 143 posto. Time su dosegnuli 75 posto prihoda iz 2019. godine. Snažan oporavak je doživjela i konsolidirana EBITDA grupe i dostiže 162,5 milijuna kuna u usporedbi s prošlogodišnjim 18,6 milijuna kuna, te je dosegnula 65 posto EBITDA-e u 2019. godini.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. travanj 2024 08:48