business outlook partner

Uz inovativnost i razumijevanje korisnika do najbrže rastućeg fintecha

Aircash je treću godinu zaredom na popisu Deloitteovih 50 najbrže rastućih tehnoloških kompanija srednje Europe

Aircash, osim u Hrvatskoj, posluje u još 12 država Europske unije i Švicarskoj. Uz veliki rast, cilj im je do 2026. ući na tržišta svih članica EU, a u planu su i Velika Britanija i SAD

 

Na fotografiji: Hrvoje Ćosić, osnivač i direktor Aircasha

Hrvatska fintech kompanija Aircash jedna je od najdinamičnijih tvrtki u zemlji kada je riječ o širenju na strana tržišta i razvoju novih, inovativnih rješenja u digitalnim plaćanjima, a takav trend rasta i razvoja planira nastaviti i u 2025. godini. Iz te kompanije poručuju kako ih je među najbrže rastuće fintech tvrtke u Europi svrstalo više stvari, ali prije svega su to inovativnost i razumijevanje potreba njihovih korisnika. Kao najsnažniju polugu rasta izdvajaju kombinaciju mladog i dinamičnog tima i vrhunsku stručnost. Zaposlenike se neprestano potiče na osobni rast i razvoj kroz dodatne edukacije. A kako bi svoju fokusiranost na iskustvo korisnika podigli na još višu razinu, u Aircashu su nedavno osnovali sasvim novi odjel za korisničko iskustvo (CX), koji čine vrhunski domaći, kao i svjetski IT stručnjaci.

Naglasak na sigurnosti

Ključ širenja poslovanja na nove države za Aircash je u istraživanju tržišta. Prije svakog ulaska na novo tržište tvrtka provodi detaljna istraživanja kako bi razumjela potrebe korisnika i prilagodila svoje usluge lokalnim regulatornim okvirima. Ova strateška preciznost omogućila joj je uspješan ulazak na niz europskih tržišta i postavila temelje za daljnje širenje. Posebno snažan element ekspanzije jest širenje poslovanja unutar Europske unije, pa Aircash, osim u Hrvatskoj, posluje u još 12 država unije: Njemačkoj, Italiji, Španjolskoj, Rumunjskoj, Grčkoj, Sloveniji, Austriji, Češkoj, Cipru, Bugarskoj, Slovačkoj i Mađarskoj. Osim toga, Aircash je dostupan i u Švicarskoj, a razmatra se i širenje u regiji, na Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Albaniju... Prvi sljedeći veliki cilj jasno je definiran: do 2026. godine ući na tržišta svih ostalih 26 zemalja članica Europske unije.

Aircash je upisan u registar svih regulatora zemalja članica Unije kao institucija za elektronički novac te u registar krovnog regulatora, European Banking Authorityja. To znači da može pružati usluge u svih 27 zemalja članica Europske unije. U planovima su i Velika Britanija te SAD.

image

Aircash neprestano radi na inovacijama i razvoju novih proizvoda i usluga kako bi svojim korisnicima pružio najbolje moguće iskustvo

Osim besprijekornog korisničkog iskustva, Aircash stavlja velik naglasak na sigurnost i obranu od potencijalnih kibernetičkih napada. U tu svrhu koristi najmoderniju tehnologiju, uključujući umjetnu inteligenciju (AI). Ona se koristi horizontalno u svim područjima poslovanja tvrtke, između ostalog za analizu transakcijskih obrazaca, prepoznavanje potencijalnih prijetnji, personalizaciju usluga prema navikama korisnika... Prvo je područje u kojem su u Aircashu primijenili umjetnu inteligenciju praćenje transakcija (Transaction Monitoring), upravo u svrhu borbe protiv online prijevara. Drugo područje primjene umjetne inteligencije jest unapređenje korisničke podrške kroz automatizaciju, zatim optimizacija rada pozivnog centra i cjelokupnog korisničkog iskustva (User Experience).

Do pet kartica na računu

Velika prednost ovog fintech servisa je jednostavnost. Prepaid Aircash Mastercard kartica može se kupiti na mnogim prodajnim mjestima u Hrvatskoj i inozemstvu, ali i online na Amazonu. Aktivacija se obavlja putem mobilne aplikacije Aircash bez ikakve papirologije, a korisnik ne plaća nikakve mjesečne naknade. Osim toga, kako bi kartica bila spremna za korištenje, nije potrebno ni povezivanje s bankovnim računom ili odlazak u banku. Karticom se upravlja putem aplikacije Aircash koja funkcionira kao mobilni novčanik. Moguće ga je napuniti na više od 100.000 prodajnih mjesta unutar Europske unije uplatom gotovine ili putem bankovne kartice. Uz jedan račun u Aircashu može se povezati do pet kartica, a u slučaju krađe ili gubitka kartice, moguće ju je u roku od nekoliko sekundi zaključati putem aplikacije. Aircashov MasterCard prihvaćen je u cijelom svijetu, a korisnicima su dostupne razne nagrade, pogodnosti i poticaji.

Osim što se Aircashov MasterCard može povezati s mobilnim platnim servisima Apple Pay i Google Pay, i sama mobilna aplikacija Aircash nudi obilje pogodnosti. Uz krajnje jednostavan način upravljanja sredstvima, kao što je podizanje i slanje novca, plaćanje računa, ENC-a i parkinga, zatim kupnja karata za autobuse, trajekte ili katamarane uz brojne druge usluge - s Aircashom se može i podizati gotovina bez bankomata, na svim kioscima Tiska i iNovina ili na svim benzinskim postajama INA-e i Tifona). Kroz aplikaciju je, između ostalog, moguće i kupovati ulaznice za razne događaje, vaučere za PlayStation, Microsoft i Twitch, bonove za mobitel... Transakcije se mogu provesti u više valuta.

image

Pri širenju provode istraživanja kako bi razumjelI potrebe korisnika i prilagodilI SE lokalnim regulatornim okvirima.

Karticom se upravlja putem aplikacije Aircash koja funkcionira kao mobilni novčanik

Naravno, i pred Aircashom stoje brojni izazovi. Geopolitička nestabilnost, pri čemu se posebno misli na ratove u Ukrajini i na Bliskom istoku, predstavlja značajan izazov u poslovanju i planiranju za sve kompanije. Sukobi ugrožavaju gospodarsku stabilnost, smanjuju investicije i narušavaju povjerenje potrošača. Osim toga, dinamična priroda regulatornih zahtjeva unutar EU i potreba za stalnom prilagodbom povećavaju troškove i složenost poslovanja. Jedan je od izazova širenja na inozemna tržišta, uz različite regulatorne zahtjeve, i konkurencija koju čine lokalni, ali i globalni igrači.

Personalizirana rješenja

Aircash neprestano radi na inovacijama i razvoju novih proizvoda i usluga kako bi korisnicima pružio najbolje moguće iskustvo. Poseban fokus stavljen je na kibernetičku sigurnost u vidu kontinuiranih ulaganja u razvoj sigurnih i inovativnih personaliziranih rješenja. Potvrda ovakvog Aicashova pristupa poslovanju su i brojna priznanja iz zemlje i inozemstva. Primjerice, Aircash se i treću godinu zaredom našao na popisu 50 najbrže rastućih tehnoloških kompanija srednje Europe na natječaju Deloittea.

Sadržaj nastao u suradnji s AirCashom

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2024 14:20