business outlook partner

Hrvatski jednorog postavlja globalne trendove: Zapošljavaju 3450 ljudi, od kojih oko 800 inženjera, na šest kontinenata i u više od 70 ureda

S više od 10.000 klijenata diljem svijeta, Infobip surađuje s kompanijama poput Ubera, Costca, Unilevera i Hyundai Motorsa

Infobipov Pangea kampus u Vodnjanu

Posljednje dvije godine Gartner, kao jedna od najutjecajnijih analitička kuća u svijetu, izdaje Gartner Magic Quadrant za CPaaS industriju i u obje uvrštava hrvatski Infobip kao svjetskog lidera. Osim toga, Infobip su u lidere uvrstili IDC i Juniper Research, koji je kompaniju ponovo proglasio najboljim među etabliranim liderima u CPaaS segmentu te, ove godine, u RCS business messagingu.

U RCS-u Infobip vidi budućnost. RCS je evolucija SMS-a koja nudi bogato korisničko iskustvo dostupno na mobilnim uređajima, putem podatkovne veze ili Wi-Fi-a. Budući da sada i Apple podržava RCS, ta je tehnologija postala univerzalno dostupna. Kao rezultat toga, u kompaniji očekuju rast broja korisnika i prometa u RCS business messagingu u sljedećih pet godina.

Personalizirana komunikacija

Implementacijom i razvojem ove tehnologije Infobip omogućava poduzećima i telekomima da iskoriste sve prednosti takvog slanja poruka putem svoje usluge Messaging-as-a-Platform (MaaP). Infobipovo MaaP rješenje nudi prednosti poput kontrole propusnosti, sadržaja i zaštite od neželjenih poruka (spam poruka). Infobip je inače prva komunikacijska platforma u SAD-u koja ima aktivnu RCS platformu povezanu s telekom operatorima, poput Verizona, s planovima za suradnju s novim kompanijama u skoroj budućnosti.

image

utjecajna analitička kuća Gartner izdaje Gartner Magic Quadrant u kojem je Infobip uvršten kao svjetski lider

Osim RCS-a, Infobip kontinuirano ulaže u razvoj rješenja temeljenih na umjetnoj inteligenciji, i to onih koja klijentima omogućavaju personalizaciju komunikacije i inovativne načine interakcije s brendovima. Podravkin AI asistent sjajan je primjer takvog inovativnog iskoraka, koji će je još snažnije približiti potrošačima. Umjetna inteligencija jedna je od važnih poluga koje će u budućnosti značajno utjecati na način rada i komunikacije, a Infobip kao globalni tehnološki lider u tome želi imati značajnu ulogu.

image

IDC i Juniper Research proglasili su Infobip najboljim u CPaaS segmentu te, ove godine, u RCS business messagingu

Hrvatski je jednorog razvio i rješenja za zdravstvo koja koriste umjetnu inteligenciju kako bi poboljšala učinkovitost i iskustvo pacijenata. Njihove AI tehnologije omogućavaju automatizaciju komunikacijskih procesa i poboljšanje interakcija s pomoću raznih kanala i alata. To, primjerice, chatbotovi s umjetnom inteligencijom (pomažu u odgovaranju na najčešća pitanja pacijenata, pružaju informacije o simptomima, terminima i uslugama te usmjeravaju pacijente na pravu podršku, smanjujući opterećenje na osoblje), personalizacija komunikacije (AI analizira pacijentove podatke i povijest interakcija kako bi personalizirala poruke, osiguravajući da pacijenti dobiju pravovremene informacije) te automatizacija korisničke podrške.

Mogu smanjiti rizik

Ova rješenja potpomognuta AI pomažu zdravstvenim ustanovama da poboljšaju operativnu učinkovitost i smanje troškove, a pacijentima pružaju bolje i brže odgovore na njihove potrebe.

Od prvog dana Infobip ulaže u sigurnost svojih proizvoda, pa tako i onih temeljenih na umjetnoj inteligenciji. U kompaniji smatraju da se proaktivnim identificiranjem ranjivosti sigurnosni problemi mogu rješavati brže i to posljedično omogućava učinkovitije implementiranje AI rješenja. Ovdje dolazi do izražaja suradnja Infobipa i SplxAI-a.

SplxAI-eva platforma, prva koja automatizira “red-teaming” za multimodalne AI asistente, može generirati stotine simulacija specifičnih napada na različitim vrstama ulaza u samo nekoliko minuta. Neprestanim testiranjem najnovijih scenarija napada na AI, SplxAI jača Infobipovu sposobnost da osigura otpornost i sigurnost GenAI sustava koji obrađuju tekstualne, glasovne ili slikovne interakcije. Integracijom automatiziranog “red-teaminga” i kontinuiranog sigurnosnog testiranja u AI životni ciklus, organizacije mogu smanjiti rizik za 95 posto, osiguravajući da umjetna inteligencija ostane produktivna.

Predanost globalnom rastu

Kompanija je prošle godine ostvarila gotovo 1,8 milijardi dolara prihoda, trenutno zapošljava 3450 ljudi diljem svijeta, na šest kontinenata i u više od 70 ureda, od čega oko 800 inženjera, najviše u Hrvatskoj. Ovdje su sagradili prva dva kampusa i planiraju dalje rasti, razvijati se i pomoći tehnološkoj zajednici u Hrvatskoj direktno kroz pristup globalnih visokih tehnologija i globalnom tržištu. Kao pioniri u globalnim omnichannel komunikacijama, predvode tržište inovativnim rješenjima, a akvizicijom OpenMarketa i Peerless Networksa otvorena su im vrata na velikom američkom tržištu s kojeg sada Infobipu dolazi oko 60 posto prihoda.

Infobipova predanost inovacijama i globalnom rastu dodatno se potvrđuje suradnjama s vodećim svjetskim brendovima u raznim industrijama. Njihove komunikacijske platforme omogućavaju tvrtkama optimizaciju korisničke podrške i pružanje personaliziranih iskustava kroz omnichannel pristup, uključujući kanale kao što su SMS, WhatsApp, e-mail i društvene mreže. S više od 10.000 klijenata diljem svijeta, Infobip surađuje s kompanijama poput Ubera, Costca, Unilevera i Hyundai Motorsa u transformaciji korisničke komunikacije i povećanju zadovoljstva korisnika kroz napredna rješenja za angažman i interakciju s potrošačima.

Sadržaj nastao u suradnji s Infobipom

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2024 14:19