Fortenova grupa - regionalni lider održivog poslovanja

Okolišni, društveni i upravljački (ESG) kriteriji ključni su dio ukupnog poslovanja, usluga i proizvoda Fortenova grupe

‘Grupa je posebno fokusirana na rad na održivosti, unatoč brojnim izazovima u prošloj godini‘, ističe Fabris Peruško, član Upravnog odbora i glavni izvršni direktor Fortenova grupe

Fortenova grupa kao veliki regionalni trgovac i proizvođač hrane posluje na pet tržišta s više od 17 milijuna stanovnika. Ključne poslovne djelatnosti su maloprodaja, proizvodnja pića, jestivih ulja, svježeg mesa i mesnih prerađevina, mlijeka i mliječnih proizvoda te poljoprivredna proizvodnja.

Maloprodaju Fortenove grupe potrošači u regiji prepoznaju kroz brendove Konzum, Mercator, Idea, Roda i Franca, a nakon što regulator zaštite tržišnog natjecanja u Sloveniji odobri transakciju, u Sloveniji će se mreži pridružiti i Tuš trgovine.

Mnogi od 100 brendova Fortenove grupe prvi su izbor kupaca kao dio portfelja više od 4000 proizvoda, koji izlaze iz 29

Fortenova grupa kao veliki regionalni trgovac i proizvođač hrane posluje na pet tržišta s više od 17 milijuna stanovnika...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. studeni 2025 20:41