Osamsto ljudi stiglo je na zagrebačku konferenciju The Wolf Strikes Again. Najiščekivaniji je to poslovni događaj ovakve vrste u regiji još od 2007. i posjeta pokojnog Jacka Welcha, bivšeg direktora GM-a.
Ime konferencije nosi naziv po glavnoj zvijezdi događaja, Jordanu Belfortu. Prodajni mag, vrijedan više od sto milijuna dolara, danas je jedan od najpopularnijih svjetskih motivacijskih i prodajnih govornika, a nekoć “Vuk s Wall Streeta”, po čijem liku je snimljen i istoimeni holivudski klasik.
The Wolf Strikes Again zamišljen je kao kruna Prodajnog Mindseta, jedinstvene kombinacije evenata, edukacije i networkinga osmišljenog kako bi pomogao u unapređenju prodajnih vještina.
- Ovo je nešto najveće što smo do sada organizirali. Iza ambiciozno zamišljenih događaja stoji golem trud i puno odricanja. - kazao je na otvaranju događaja Vedran Sorić, prodajni konzultant s višegodišnjim iskustvom u prodajnom sektoru i čovjek koji je, uz pomoć Saše Tenodija i Ognjena Bagatina, pokrenuo Prodajni Mindset. Sorić se prisjetio i nevolja s kojim se proteklih godina borio, te istakao kako su neuspjesi i teškoće neminovne kada se planiraju velike stvari.
- Život se sastoji od uspona i padova, uspjeha i poraza. Kada vam se dogode teški trenuci, tada se kao Feniks trebate uzdignuti iznad problema. Mentor me je naučio da svaki problem gledam kao na novu priliku. Tako razvijate unutarnji optimizam i nadu u bolje sutra. Uvijek ste spremni za nešto novo, okrenuti novi list. Postajete tako najbolja verzija samog sebe - obratio se okupljenima Ognjen Bagatin, ravnatelj Poliklinike Sinteza.
A kada jednom dođete na željenu stazu uspjeha, ispričao je Bagatin, tada je vrijeme da se okružite ljudima boljim od sebe.
- Vrijeme je da letite s orlovima. Vidim danas ovdje puno šampiona koji su spremni učiti od boljih kako bi oni i njihove organizacije postali najbolji - zaključio je Bagatin.
Liječnik i influencer Natko Beck pričao je o prodaji u medicini.
- Kada je moju ordinaciju ušlo pretilo dijete s masnom jetrom shvatio sam da prije svega njegovoj majci treba objasniti da promijeni sinu prehranu. Pomislio sam zašto ja ne bi bio proizvod koji bi to učinio - otkrio je Beck.
-Imali smo revolucionarne proizvode na tržištu. No, mi liječnici, mislili smo da smo dobili novac za istraživanje, a ne marketing. Pravi prodavači vrijedni su zlata. Danas sam toga svjestan, tada nismo znali - prisjetio se dana kada je bio direktor startupa Core Interface.
Dodao je i kako radije odbije pacijenta, ako smatra da nije potreban pregled koji ovaj traži, nego da uzme novac za nešto što pacijentu, tj.kupcu neće pomoći.
-Ta filozofija čuvanja i poštovanja kupca u medicini je najvažnija. Kad čovjeku objasnite kako stoje stvari, on bude sretan. I vrati se ponovno, što znači da smo ostvarili dobar posao. Najvažniji je ishod pacijenta, a ne bankovni račun. Trebamo raditi na kontinuitetu. Ljudi padaju na prevare, jer se nadaju da će dobiti nešto vrijedno jako brzo - objasnio je doktor.
Suosnivačica Kubik Intelligencea Vanja Ljevar održala je predavanje o umjetnoj inteligenciji u procesima prodaje.
Vjeruje kako AI sustavima, kada je riječ o trgovini, treba više empatije. To je, kako kaže, najbolji način za pobijediti “izbacivača u vama” koji spriječava konzumente u prihvaćanju sugestija prodavača.
Dodala je i kako istraživanja pokazuju da osobe više kupuju proizvode kada dijele s njima neku sličnost (bilo to samo prvo slovo imena), te da personalizirani pristup znatno povećava uspjeh prodaje.