Philip Morris Zagreb

"Zahvaljujući idejama naših zaposlenika i inovacijama koje razvijamo, nismo tradicionalna duhanska kompanija"

Već danas 42 posto njihovih prihoda dolazi iz bezdimnog portfelja, a cilj je taj udio do 2030. povećati na više od dvije trećine prihoda

Anita Letica, predsjednica Uprave kompanije Philip Morris Zagreb

 Tatjana Bukvić

Posljednjih deset godina je za duhansku industriju bilo vrijeme inovacija i potpunog zaokreta prema proizvodima koji će potencijalno činiti manje štete zdravlju potrošača. Philip Morris International jedna je od kompanija koje intenzivno rade na pronalasku alternative pa ulažu znatna sredstva upravo u područje istraživanja i razvoja.

- U posljednjem desetljeću ostvarili smo niz ključnih inovacija koje su dovele do stvaranja bezdimnih proizvoda. Odlukom da se okrenemo rješenjima, umjesto da se držimo statusa quo, definirali smo novu ulogu industrije: da bude i dio rješenja spomenutih problema. Naš je cilj postupno prestati proizvoditi cigarete, odnosno da bezdimne manje štetne alternative što prije zamijene cigarete - govori Anita Letica, predsjednica Uprave kompanije Philip Morris Zagreb.

image

Anita Letica, predsjednica Uprave kompanije Philip Morris Zagreb

Pmi/

Na dobrom su putu - već danas 42 posto njihovih prihoda dolazi iz bezdimnog portfelja, a do 2030. je cilj da više od dvije trećine prihoda dolazi isključivo od tih proizvoda.

- Uložili smo u znanost i zalažemo se za otvorenu komunikaciju, transparentnost i dijalog sa svim ključnim dionicima. Vjerujemo da upravo kroz ovakav, odgovoran pristup možemo graditi povjerenje, ne na temelju prošlosti, nego na temelju hrabre vizije, transparentnosti i mjerljivih rezultata - naglašava Letica.

O tome koliko su inovacije važne za gospodarstvo, predsjednica Uprave kompanije Philip Morris Zagreb govorit će i na panel-raspravi "Industrijske inovacije kao ključ konkurentnosti gospodarstva" u sklopu konferencije Jutarnjeg lista koja se u ponedjeljak 9. lipnja održava u zagrebačkom hotelu Hilton Garden Inn.

Konferencija "Inovacijska Hrvatska 2025: Otpornost, razvoj i konkurentnost" u prvi plan stavlja pametne ideje koje mijenjaju industriju i jačaju hrvatsko gospodarstvo, a posebno su važni mladi inovatori, njihovi uspjesi i prijedlozi kako ih što bolje povezati s velikim kompanijama.

Zbog toga je važan dio događaja predstavljanje finalista i svečana dodjela nagrada Digi Awards 2025., prva nacionalna dodjela inovacijskih tech nagrada za učenike i studente koji svojim projektima pomiču granice i oblikuju društvo budućnosti.

Predsjednica Uprave kompanije Philip Morris Zagreb ističe da inovacije zahtijevaju kulturu koja prepoznaje znanje, promiče odgovornost i potiče interdisciplinarni pristup. Zbog toga se u toj kompaniji trude izgraditi okruženje koje je otvoreno, uključivo, znanstveno utemeljeno i usmjereno prema široj društvenoj vrijednosti.

- Inovacije su srž naše konkurentnosti i održivosti. Bez njih, ne bismo mogli ni započeti tranziciju prema budućnosti bez dima cigareta. Danas Philip Morris International više nije tradicionalna duhanska kompanija, nego smo tehnološki vođena organizacija koja aktivno gradi budućnost u kojoj će cigarete biti prošlost. To možemo ostvariti zahvaljujući idejama naših zaposlenika i inovacijama koje kontinuirano razvijamo - poručuje Anita Letica i dodaje da je pritom izrazito važno imati i pravu regulatornu podršku i poticaj društva.

- Potrošači jasno poručuju da traže bolje alternative. Uz odgovarajući regulatorni okvir, možemo ubrzati pozitivan javnozdravstveni ishod i unaprijediti živote pušača u Hrvatskoj - zaključuje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
06. lipanj 2025 13:15