Poslovni rezultati

Zahvaljujući dobrom vremenu, tijekom ljeta je prodano čak 62,6 mil. hektolitra Heinekena

U razdoblju od srpnja do rujna Heineken je povećao obujam prodaje za 4,6 posto u odnosu na 2017.
Ilustracija, logo Heinekena
 Paulo Whitaker / REUTERS
U razdoblju od srpnja do rujna Heineken je povećao obujam prodaje za 4,6 posto u odnosu na 2017.

Nizozemski proizvođač piva Heineken objavio je u srijedu da je povećao prodaju piva u trećem tromjesečju zahvaljujući povoljnim vremenskim prilikama u Europi i snažnom rastu u Brazilu, Meksiku, Vijetnamu i Južnoafričkoj Republici.

U razdoblju od srpnja do rujna drugi proizvođač piva povećao je obujam prodaje za 4,6 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, na 62,6 milijuna hektolitara.

"Obujam prodaje ponovo je povećan u trećem tromjesečju zahvaljujući dobrom vremenu u Europi i snažnom rastu u Brazilu, Meksiku, Vijetnamu i Južnoafričkoj Republici", izjavio je glavni izvršni direktor Jean-Francois van Boxmeer.

Prodaja lager Heinekena, brenda u višoj cjenovnoj kategoriji, porasla je 9,2 posto, uz snažan rast u Brazilu, Južnoj Africi, Francuskoj i Rusiji.

Među slabijim rezultatima izdvaja se pad prodaje piva u Nigeriji, velikom Heinekenovom tržištu, te u Kongu, Kambodži, Poljskoj i Španjolskoj.

Prodaja Heineken lagera također je pala i u regiji Azije i Pacifika.

U najnovijem poslovnom izvješću kompanija je potvrdila prognoze godišnjih rezultata nakon što je u srpnju snizila prognozu marže za petinu postotnog boda zbog slabljenja valuta na pojedinim profitabilnijim tržištima, poput Meksika i Vijetnama, i širenja poslovanja u Brazilu.

Prošle su godine kupili gubitaško brazilsko poslovanje japanskog Kirina i postali drugi tržišni igrač u toj južnoameričkoj zemlji, podsjeća Reuters.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
16. srpanj 2025 06:14