Poslovni rezultati

Zahvaljujući dobrom vremenu, tijekom ljeta je prodano čak 62,6 mil. hektolitra Heinekena

U razdoblju od srpnja do rujna Heineken je povećao obujam prodaje za 4,6 posto u odnosu na 2017.
Ilustracija, logo Heinekena
 Paulo Whitaker / REUTERS
U razdoblju od srpnja do rujna Heineken je povećao obujam prodaje za 4,6 posto u odnosu na 2017.

Nizozemski proizvođač piva Heineken objavio je u srijedu da je povećao prodaju piva u trećem tromjesečju zahvaljujući povoljnim vremenskim prilikama u Europi i snažnom rastu u Brazilu, Meksiku, Vijetnamu i Južnoafričkoj Republici.

U razdoblju od srpnja do rujna drugi proizvođač piva povećao je obujam prodaje za 4,6 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, na 62,6 milijuna hektolitara.

"Obujam prodaje ponovo je povećan u trećem tromjesečju zahvaljujući dobrom vremenu u Europi i snažnom rastu u Brazilu, Meksiku, Vijetnamu i Južnoafričkoj Republici", izjavio je glavni izvršni direktor Jean-Francois van Boxmeer.

Prodaja lager Heinekena, brenda u višoj cjenovnoj kategoriji, porasla je 9,2 posto, uz snažan rast u Brazilu, Južnoj Africi, Francuskoj i Rusiji.

Među s...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2025 10:33