Vodeće domaće pivarske tvrtke, s Ministarstvom zdravstva i trgovačkim lancima Konzum i Špar, nastavljaju s provođenjem kampanje 'Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne', koju su pokrenuli prije tri godine, te kojom pozivaju na dosljedno provođenje zakona, kojima je zabranjeno posluživanje alkoholnih pića osobama mlađim od 18 godina.
- Referentna međunarodna istraživanja pokazuju da maloljetnici sve više zloupotrebljavaju alkohol. Njih 92-ak posto je probalo alkohol sa 16 godina, a 87 posto njih tvrdi da im je alkohol lako dostupan. Stoga ovom kampanjom želimo odgovoriti na te izazove. Kampanja obuhvaća poticanje dosljedno provođenje zakona o konzumiranju i prodaji alkohola mlađima od 18 godina, odnosno sprečavanje prodaje i usluživanje alkohola maloljetnicima, kao i p...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....