digitalna transformacija poljoprivrede

Zagrepčani mogu imati vrt a da se ne zaprljaju. Sve, od sadnje do berbe, odraditi kao u računalnoj igri

Prvi primjer gamifikacije proizvodnje i kupnje hrane u Hrvatskoj
Ilustracija
 Neja Markicevic/Cropix
Prvi primjer gamifikacije proizvodnje i kupnje hrane u Hrvatskoj

U digitalnu transformaciju hrvatske poljoprivrede ubacio se jedan od uspješnijih domaćih organizatora turističkih sajmova, tvrtka Jadranski skiperi, poznatija na tržištu pod brendom Yachtmaster Group.

Grupacija, koja je do sada izbacila nekoliko digitalnih platformi za kupoprodaju plovila, najam skipera i ugovaranje sastanaka, iskoračila je iz svoje branše s novim projektom Gruntek. Riječ je o prvom primjeru gamifikacije proizvodnje i kupovine hrane u Hrvatskoj.

Tino Prosenik, suosnivač i direktor Grunteka, kaže da su razvili web aplikaciju preko koje Zagrepčani i drugi iz okolice Čazme, gdje imaju svoje njive, mogu zakupiti svoj vrt, odabrati što će se u njemu zasaditi i dobiti sve što u njihovom vrtu urodi, i to tako da sve to prate, od sadnje do berbe, na aplikaciji, kao da je ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. studeni 2025 05:28