Otvoren natječaj

Za smanjenje digitalnog jaza Google dodjeljuje dva milijuna eura

Tijekom protekle dvije godine u Hrvatskoj je dodijelio oko 450.000 eura bespovratnih sredstava i pomogao oko 20.000 ljudi da unaprijede i razviju digitalne vještine ili prijeđu na digitalno usmjerenu karijeru
 Elijah Nouvelage/AFP
Tijekom protekle dvije godine u Hrvatskoj je dodijelio oko 450.000 eura bespovratnih sredstava i pomogao oko 20.000 ljudi da unaprijede i razviju digitalne vještine ili prijeđu na digitalno usmjerenu karijeru

Google je otvorio javni poziv za podršku organizacijama koje rade na smanjenju digitalnog jaza i promicanju uključivoga gospodarskog rasta, a dobrotvornim projektima iz Hrvatske i deset drugih zemalja srednje i istočne Europe dodijelit će ukupno 2 milijuna eura.

Sve neprofitne i profitne organizacije te akademske institucije iz Hrvatske mogu se prijaviti na natječaj do 1. ožujka, a projekti moraju biti dobrotvorni, mogu biti veliki ili mali i na bilo kojem stupnju razvoja, bilo da je riječ o novoj ideji ili uhodanom poslu.

Joško Mrndže, direktor Googlea za regiju Adriatics, rekao je kako vjeruje da inicijativa može pomoći smanjiti jaz u online vještinama koji se tijekom pandemije proširio.

- Jednake mogućnosti na tržištu rada za cjelokupno stanovništvo ključne su za zdravo društvo. Upravo stoga u Hrvatskoj od 2016. godine sudjelujemo u podršci digitalnom obrazovanju i razvoju digitalnih vještina. Natječaj Google.org Impact Challenge predstavlja još jedan važan korak u potpori razvoja ovih važnih vještina među skupinama u nepovoljnijem položaju - istaknuo je.

Tijekom protekle dvije godine u Hrvatskoj je Google dodijelio oko 450.000 eura bespovratnih sredstava i pomogao oko 20.000 ljudi da unaprijede i razviju digitalne vještine ili prijeđu na digitalno usmjerenu karijeru.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
07. srpanj 2025 04:29