Jedna od vodećih svjetskih marketinških agencija WPP tijekom iduće tri godine investirat će 300 milijuna funti, a ukinut će i 2.500 radnih mjesta, u pokušaju novog čelnika Marka Reada da ponovno potakne organski rast kompanije.
WPP, vlasnik agencija JWT i Ogilvy, tijekom prošle godine izgubio je 40 posto svoje tržišne vrijednosti, a nakon gubitaka nekoliko velikih klijenata i smanjene marketinške potrošnje ostalih, morao je smanjiti prognozu prodaje i dobiti. WPP, naime, očekuje ove godine pad organske neto prodaje za 0,5 posto.
Kompanija je u utorak predstavila svoj plan, tri mjeseca nakon što je veteran WPP-a Read zamijenio osnivača Martina Sorrella na čelnoj poziciji. Planom se planira do 2021. ponovno ostvarivati organski rast neto prodaje po stopi koju ostvaruju i usporedive kompanije.
Među ostalim, planira se nastaviti isplaćivati dividenda, kao i uložiti u kreativne agencije u New Yorku te postići uštede u poslovanju od 275 milijuna funti po godini do 2021. godine kroz spajanje i zatvaranjem ureda odnosno izlaske iz određenih poslovanja. Pritom će biti ukinuto 3.500 radnih mjesta u područjima gdje se poslovi dupliciraju, no WPP će zaposliti 1.000 novih ljudi radi ojačavanja tehnološke i kreativne osnove.
„Osim poboljšanja naše ponude i stvaranja prilika za klijente, ova investicija će omogućiti održiv i profitabilan rast našim dioničarima“, ističe Read.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....