Radikalni rezovi

Vodeća marketinška agencija WPP u iduće tri godine planira ukinuti 2.500 radnih mjesta

Planiraju postići uštede u poslovanju od 275 milijuna funti po godini do 2021.
Ilustracija
 Toby Melville / REUTERS

Jedna od vodećih svjetskih marketinških agencija WPP tijekom iduće tri godine investirat će 300 milijuna funti, a ukinut će i 2.500 radnih mjesta, u pokušaju novog čelnika Marka Reada da ponovno potakne organski rast kompanije.

WPP, vlasnik agencija JWT i Ogilvy, tijekom prošle godine izgubio je 40 posto svoje tržišne vrijednosti, a nakon gubitaka nekoliko velikih klijenata i smanjene marketinške potrošnje ostalih, morao je smanjiti prognozu prodaje i dobiti. WPP, naime, očekuje ove godine pad organske neto prodaje za 0,5 posto.

Kompanija je u utorak predstavila svoj plan, tri mjeseca nakon što je veteran WPP-a Read zamijenio osnivača Martina Sorrella na čelnoj poziciji. Planom se planira do 2021. ponovno ostvarivati organski rast neto prodaje po stopi koju ostvaruju i usporedive kompanije.

Među ostalim, planira se nastaviti isplaćivati dividenda, kao i uložiti u kreativne agencije u New Yorku te postići uštede u poslovanju od 275 milijuna funti po godini do 2021. godine kroz spajanje i zatvaranjem ureda odnosno izlaske iz određenih poslovanja. Pritom će biti ukinuto 3.500 radnih mjesta u područjima gdje se poslovi dupliciraju, no WPP će zaposliti 1.000 novih ljudi radi ojačavanja tehnološke i kreativne osnove.

„Osim poboljšanja naše ponude i stvaranja prilika za klijente, ova investicija će omogućiti održiv i profitabilan rast našim dioničarima“, ističe Read.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 19:49