ANSWEAR

Vodeća europska internetska platforma za kupovinu odjeće u 2021. ostvarila rekordne prihode od prodaje

Ova online modna trgovina je u 2021. godini proširila svoje poslovanje na nova tržišta - Grčku, Hrvatsku i Cipar i tako učvrstila svoju poziciju na tržištu
 Answear

Ukupni prihodi Answeara, vodeće europske internetske platforme za kupovinu odjeće, od prodaje za cijelu 2021. godinu dosegnuli su otprilike 150 milijuna eura, što je povećanje od 66% u odnosu na godinu ranije. Zadnji kvartal 2021. za Answear je bio rekordan, a prihodi od online prodaje iznosili su 62 milijuna eura, odnosno 78 posto više u usporedbi sa zadnjim kvartalom 2020. godine.

Prema preliminarnim podacima, prihodi Answeara od prodaje u zadnjem kvartalu 2021. iznosili su 56 milijuna eura, dok je na godišnjoj razini ostvaren rast prihoda od prodaje od 75 posto. Ova online modna trgovina je u 2021. godini proširila svoje poslovanje na nova tržišta - Grčku, Hrvatsku i Cipar i tako učvrstila svoju poziciju na tržištu. U svega četiri mjeseca od dolaska u Hrvatsku, Answear je postao jedan od najomiljenijih web shopova za naručivanje odjeće, obuće i modnih dodataka.

'Rekordni rezultati prodaje koje je Answear ostvario u zadnjem kvartalu 2021. premašili su naša očekivanja i zadane ciljeve za to razdoblje. Na odlične rezultate je utjecao niz čimbenika. U fokusu komunikacije imali smo modernu, snažnu i aktivnu ženu, što su prepoznale i s čime su se poistovjetile i naše korisnice. Ostvarili smo povećanje posjećenosti Answear webshopa, povećali stope konverzije, u konačnici i prosječnu vrijednost košarice. Tome su svakako doprinijeli širenje ponude proizvoda, tehnološka poboljšanja unutar web stranice i mobilne aplikacije te prepoznatljivost vlastite robne marke answear.LAB među kupcima', rekao je Krzysztof Bajołek, predsjednik Answeara.

Answear je na tržištu prisutan već cijelo desetljeće, a posljednjih godina povećava prodaju i poboljšava profitabilnost. Ovakve poslovne rezultate, između ostalog, kako tvrde, mogu zahvaliti stalnom razvoju i optimizaciji ponude proizvoda, ulaganjima u tehnologiju, što uključuje novi sustav e-trgovine i poboljšanu mobilnu aplikaciju, kao i visokoj kvaliteti usluge što iznimno cijene sami korisnici. Zahvaljujući svemu tome, Answear je ojačao tržišnu poziciju u regiji Srednje Europe i u uvjetima pandemije povećao prihode od prodaje.

Iz Answeara su priopćili kako nastoje smanjiti prosječno vrijeme naručivanja, jednostavno i učinkovito upravljati zalihama te u procesu predaje narudžbe krajnjem korisniku više koristiti usluge lokalne logistike i kurirske službe. Kako bi se smanjila količina materijala koji se koriste za slanje paketa, svi proizvodi koji se naruče na Answearu kupcima se uvijek šalju u jednom paketu, koji se potom može ponovno iskoristiti za eventualni povrat. Kada govorimo o poslovnim planovima za 2022., iz Answeara najavljuju da planiraju nastavak širenja poslovanja te povećanje broja tržišta na kojima djeluju, kojih je trenutno 10, što uključuje i Hrvatsku.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 20:58