
Atlantic Grupa je u prvoj polovici 2025. godine zabilježila prihod od prodaje u iznosu od 559,5 milijuna eura, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 9,2 posto. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 50,7 milijuna eura, što je pad od 11,7 posto, dok je neto dobit pala 39,4 posto i iznosi 14,8 milijuna eura.
“Atlantic Grupa u prvom polugodištu 2025. godine nastavlja ostvarivati odlične prodajne rezultate uslijed rasta prihoda u gotovo svim poslovnim i distribucijskim područjima te na svim važnijim tržištima. Unatoč snažnom rastu prihoda, profitabilnost je pod pritiskom zbog rekordnih cijena sirove kave i kakaa, kao i svjesnih ulaganja u zaposlenike i brendove s ciljem dugoročnog rasta. Naša dva nova brenda, DoNatural i Lemonish, ostvaruju odlične tržišne rezultate, a proširili smo portfelj inovacijama poput Smoki Proteina i Argeta Snacka. Obvezujućom ponudom za kupnju kompanije Osem i branda Kekec te prodajom proizvodnje i branda Montana strateški smo se usmjerili na osnaživanje naših temeljnih kategorija. Izdali smo i nove korporativne obveznice u iznosu od 80 milijuna eura, čime potvrđujemo stabilnost i dugoročnu orijentaciju,” istaknuo je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.
Pića, Donat i Kava prednjače u rastu
U prvom polugodištu 2025. najznačajniji rast među Strateškim poslovnim područjima (SPP) ostvarili su Kava (+27,1%), Donat (+14,5%) i Delikatesni namazi (+13,6%). Kava, kao najveća pojedinačna kategorija, čini 25,4% ukupnog prihoda. U segmentu distribucije, najviši rast zabilježen je u Strateškom distribucijskom području (SDP) Srbija (+25,2%) i Sjeverna Makedonija (+13,9%). Na najvećem tržištu, Hrvatskoj, ostvaren je rast prodaje od gotovo 6%, čime je dodatno učvršćena tržišna pozicija. U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe, vlastiti brendovi sudjeluju s 64,9%, ljekarničko poslovanje s 8,9%, dok principalski brendovi čine 26,2% prihoda.
Osim navedenih inovacija u proizvodnom portfelju Atlantic Grupa je u prvoj polovici 2025. godine ostvarila niz prepoznatljivih postignuća u područjima upravljanja ljudskim potencijalima, energetske učinkovitosti i održivosti. U Bosni i Hercegovini je proglašena jednim od tri najpoželjnija poslodavca prema istraživanju portala MojPosao.ba, provedenom među 35.000 ispitanika. Kompaniji je ponovno dodijeljen certifikat „Equal Pay Champion“, čime je potvrđeno da je razlika u plaćama između žena i muškaraca svedena na 1,09%, dok žene čine 53% menadžmenta. Atlanticova Trade Akademija na konferenciji HR Days po prvi put je nagrađena zlatnim priznanjem za iznimna postignuća više od 60 internih instruktora i preko 1400 članova prodajne snage uključenih u edukacije.
Atlantic Grupa također je osvojila nagradu za energetski najučinkovitije poduzeće u Sloveniji, zahvaljujući mjerama koje su dovele do 30% manjeg utroška električne energije po toni proizvoda Argete i ukupno 11% smanjenja potrošnje energije.
Komentari
0