prvo izvješće

U prodavaonicama dm-a u Hrvatskoj udio ‘zelene struje‘ iznosi 74 posto

Uvođenjem digitalnog računa u Njemačkoj, Austriji, Hrvatskoj i Sloveniji uštedjeli su više od 7500 kilometara papira

Ilustracija

 Tonci Plazibat/Cropix

U prodavaonicama dm-a u Hrvatskoj udio takozvane zelene struje iznosi 74 posto, a osigurana je energetska neovisnost za 31 prodavaonicu prelaskom s fosilnih goriva na električnu energiju, stoji u prvom dm-ovu izvještaju o održivosti za poslovnu godinu 2023./2024, koji je izrađen u skladu s EU Direktivom u pogledu korporativnog izvješćivanja o održivosti (CSRD) te Europskim standardima izvještavanja o održivosti (ESRS).

U četiri poglavlja Izvještaj daje iscrpan pregled i analizu temeljnih područja djelovanja kroz koja dm integrira održivost u poslovanje, s ciljem dugoročnog pozitivnog utjecaja na društvo i okoliš. Analiza obuhvaća okolišne, društvene i upravljačke (ESG) ciljeve održivosti, kao i mjere za njihovo ostvarivanje. Poseban fokus stavljen je na održive prakse u procesu razvoja i proizvodnje dm marke te na integraciju principa održivosti u odnos s kupcima i djelatnicima, koji su okosnica dm-ovog poslovanja.

Smanjili emisije CO2

"Kao tvrtka koja u središte poslovanja stavlja ljude, na sebe smo preuzeli odgovornost da u svakom poslovnom procesu, u svakom kontaktu s kupcima i partnerima, tražimo prostor za doprinos održivijoj budućnosti. Ovaj izvještaj potvrda je dm-ove dugogodišnje predanosti održivom razvoju, kako u Hrvatskoj, tako i u ostalim zemljama dm grupe. Po prvi put smo objedinili aktivnosti čiji je cilj dati trajni doprinos zajednici i okolišu te smo jasno iznijeli naše dugoročne ciljeve kao i konkretne mjere koje će nam omogućiti da ih ostvarimo", izjavio je direktor Mirko Mrakužić.

Izvještaj ujedno iznosi podatke koji ukazuju na unapređenje energetske učinkovitosti, odgovornog korištenja resursa kao i rezultate mjera kojima je dm ostvario pozitivna pomake u dostizanju ESG ciljeva, kažu u kompaniji. Između ostalog ističu da dm grupa otprilike 67 posto ukupnih energetskih potreba podmiruje iz obnovljivih izvora. Dodatno, dm je u 2023. godini smanjio upotrebu količine materijala u ambalaži proizvoda dm marke za gotovo 30 posto, u usporedbi s 2018. godinom.

U poslovnoj godini 2023./2024. dm je u Hrvatskoj vlastitom proizvodnjom električne energije smanjio emisije CO2 za 247 tone, a prosječnu potrošnju energije za 25 % kao i ukupnu godišnju potrošnju za 19 %. U istoj godini uspješno je provedena implementacija sustava energijom prema normi ISO 50001:2018.

Digitalizacija i razvoj tehnologije istaknuti su kao alat za dodatno unapređenje održivih praksi. Tako je dm, uvođenjem digitalnog računa u Njemačkoj, Austriji, Hrvatskoj i Sloveniji, samo u 2024. uštedio više od 7500 kilometara papira. Iste je godine dm proveo pilot-projekt te je ispitao i utvrdio mogućnosti korištenja generativne umjetne inteligencije (GenAI) u razvoju proizvoda dm marke s ciljem održivijeg dizajna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
13. lipanj 2025 15:36