
Tokić Grupa je u 2024. godini ostvarila je 232 milijuna eura prihoda, što je porast od 10,5 posto u odnosu na prethodnu godinu. Dobit je narasla za 14 posto i iznosila je devet milijuna eura, dok je omjer neto duga i EBITDA poboljšan na 2,5 puta. Ovaj vodeći distributer autodijelova i guma u Hrvatskoj i Sloveniji, je zabilježio organski rast prihoda kroz sve prodajne kanale, maloprodaju, franšiznu mrežu i izvoz. U tijeku su pripreme za izgradnju novog logističko-distributivnog centra površine 44.000 metara četvornih, koji će značajno povećati operativne kapacitete Tokić Grupe. Usporedo se investira daljnje nadogradnje IT sustava te razvoj digitalnih platformi koje dodatno povezuju Tokić s krajnjim korisnicima i partnerima. „Naš rast temelji se na jasnoj strategiji, discipliniranom financijskom upravljanju i stalnim investicijama u ljude, procese i tehnologiju. Ponosni smo što kontinuirano rastemo, ne samo po prihodima i dobiti, već i po broju zaposlenih, poslovnicama i zadovoljstvu korisnika. Već 35 godina održavamo i oblikujemo hrvatski vozni park te gradimo platformu za dugoročni razvoj na međunarodnoj razini“, istaknuo je Ivan Šantorić, predsjednik uprave Tokić Grupe.
Akvizicijom slovenskog Bartoga 2020. godine, napravljen je značajan iskorak na regionalnom tržištu. U samo četiri godine, prihodi Bartoga su gotovo udvostručeni zahvaljujući sinergiji nabave, optimizaciji poslovnih procesa i proširenju asortimana. Tokić Grupa ove godine slavi 35 godina poslovanja i trenutno upravlja sa 123 poslovnice u Hrvatskoj i Sloveniji čime pokriva sve ključne točke distribucije u obje zemlje. Od početka ove godine, otvoreno je osam novih poslovnica - u Sisku, Imotskom, Gospiću, Virovitici, Šibeniku, Celju, Našicama i Novoj Gradiški čime je posao pronašlo više od 60 novih djelatnika. Tokić Grupa zapošljava više od 1.300 djelatnika, a tijekom prošle godine otvoreno je više od 100 novih radnih mjesta, većinom u segmentima maloprodaje i operativne logistike. Tokić Grupa upravlja portfeljem od preko 300.000 artikala te surađuje s više od 300 globalno priznatih brendova. Uz to, razvijene su i vlastite robne marke koje su se pozicionirale kao pouzdano rješenje s dobrim omjerom cijene i kvalitete. Dodatni potencijal rasta leži u makro trendovima – osim što raste broj vozila, njihova prosječna starost u Hrvatskoj iznosi 13,4 godine, dok je prosjek u Europskoj uniji 12 godina, što jasno ukazuje na snažnu potražnju za zamjenski djelovima.
„Svoj tržišni uspjeh grupacija temelji na širini asortimana, rasprostranjenoj prodajnoj mreži, brzoj isporuci i snažnoj izvoznoj orijentaciji zahvaljujući čemu u posljednjem desetljeću ostvaruje kontinuirani rast, čak i u periodima gospodarskih kriza. Stabilnost i otpornost kompanije dodatno osnažuje istovremena prisutnost u B2B i B2C segmentima kao ključnih stupova poslovne diferencijacije. B2B program vjernosti okuplja više od 3.500 mehaničara, dok B2C program vjernosti za vozače broji više od 230.000 aktivnih članova. Uz stalni razvoj prodajne mreže, Tokić Grupa kontinuirano ulaže i u modernizaciju poslovanja, od digitalizacije i logističke automatizacije, do širenja asortimana i korisničke podrške“, istaknuli su iz Tokić Grupe.
Komentari
0