novi vizualni identitet

Telemach Hrvatska godinu počeo s najavljenim investicijama i 50 novozaposlenih

130 mil. eura planiraju uložiti u modernizaciju i uvođenje ultrabrze 5G tehnologije, dok će 100 mil. eura uložiti u izgradnju najsuvremenije optičke mreže
Telemach prodajno mjesto
130 mil. eura planiraju uložiti u modernizaciju i uvođenje ultrabrze 5G tehnologije, dok će 100 mil. eura uložiti u izgradnju najsuvremenije optičke mreže

Telemach Hrvatska godinu je počela s 50 novih zaposlenih i uvođenjem novog vizualnog identiteta, a počinje i s najavljenim investicijama u Hrvatskoj, izvijestili su u ponedjeljak iz Telemacha, što je novi naziv za Tele2 Hrvatska nakon lanjskog preuzimanja od United Grupe.

Novi vizualni identitet još je jedan korak u reorganizaciji i transformaciji poslovanja, koji se, kako kažu iz Telemacha, vidi i u novom izgledu njihovih prodajnih mjesta, dok će novi brend i vizualni identitet predstaviti tijekom prve polovice ove godine.

Podsjećaju da su najavili velike investicije do 230 milijuna eura u idućih pet godina u razvoj mobilne i fiksne mreže, te da je ulaganje u novi izgled prodajnih mjesta "tek prva u nizu investicija i novosti koje korisnici mogu očekivati u 2021.".

Od ukupnih u...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. prosinac 2025 11:24