PRIMJER OSTALIMA

Tehnologija, održivost i društvena odgovornost: Konzum redefinira maloprodaju u Hrvatskoj

Konzum je prvi uveo SMART trgovinu s automatskom naplatom bez blagajni, a moguće je plaćanje i kriptovalutama

Poslovnica Konzum SMART

 Mario Topic/

Moderni način kupnje, komunikacija na TikToku, društveno odgovorno poslovanje. Konzum, koji je dio Fortenova grupe, razvija se u skladu s vremenom i svjetskim trendovima da bi iskustvo kupaca bilo što bolje, a njegov utjecaj na društvo primjer ostalima. Konzum je prvi maloprodajni lanac u Hrvatskoj koji je pokrenuo web shop, a poslovnica Konzum SMART jedina je u kojoj nema čekanja na blagajnama jer se naplata obavlja automatski zahvaljujući korištenju umjetne inteligencije i računalnog vida. U većini drugih trgovina dostupne su samoposlužne blagajne, u pojedinima čak i AI vage koje prepoznaju voće i povrće koje se važe, a gotovina i kartice odavno nisu jedine opcije plaćanja - u Konzumu se izbor proširio na kriptovalute i aplikaciju Keks Pay.

image

Članovi kluba vjernosti digitalnim računima lani su uštedjeli 2075 kilometara papira

Nova verzija aplikacije

I ponuda proizvoda Konzumovih robnih marki je sve veća da bi obuhvatila sve životne stilove. Konzum povećava asortiman namirnica organskog podrijetla i prirodnih proizvoda, a gurmani mogu uživati u sve većem izboru vrhunskih namirnica u sklopu linije premium proizvoda. Za kupce koji žive aktivno, razvijen je asortiman usklađen s posebnim režimima prehrane, poput namirnica s oznakom free from, hrane bogate vlaknima ili proteinima cjelovitih žitarica i sličnih namirnica.

Širenje asortimana nije jedino čemu je Konzum posvećen. Popularni MultiPlus program vjernosti prošle je godine dobio novu verziju mobilne aplikacije koja je sadržajno još atraktivnija te donosi mogućnost sudjelovanja u izazovima i nagradnim igrama u kojima kupci mogu ostvariti dodatne BONUS eure. Aplikacija može biti i koristan vodič za povoljnu kupnju jer kupci, uz kupone s popustima, ponude i kataloge, u posebnoj sekciji "Preporuka za tebe" na temelju svojih kupovnih navika mogu pronaći preporučene proizvode. "Prilikom kreiranja programa vjernosti prvenstveno se vodimo životnim stilom modernog kupca, ali u obzir svakako dolaze i važna društvena pitanja, s obzirom na to da kao vodeći domaći maloprodajni lanac nosimo i najveću odgovornost prema zajednici u kojoj poslujemo", naglašava Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga u Konzumu.

image

Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga u Konzumu

Zvonimir_ferina/

Najdonator rekorder

Konzum brine i o okolišu. Prije dvije godine je uveo opciju elektroničkih računa za sve korisnike programa vjernosti, koju koristi više od 100 tisuća članova. Tako se skraćuje vrijeme čekanja na blagajni, a kupnja je jednostavnija. I količina potrošenog papira koji će ubrzo ionako završiti u smeću je znatno manja - članovi kluba vrijednosti koji su papirnate račune zamijenili digitalnima prošle su godine uštedjeli 2075 kilometara papira.

Konzum aktivno sudjeluje u smanjivanju količine bačene hrane - u 2023. je donirao čak 480 tona hrane prodajne vrijednosti 1,64 milijuna eura bez PDV-a, što je trećina ukupne količine hrane koja se te godine donirala u Hrvatskoj. Krajem prošle godine Konzum je tako sedmi put zaredom proglašen Najdonatorom u kategoriji velikih tvrtki.


Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s Fortenovom

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
25. travanj 2025 13:17