Kada su s predstavnicima državnih institucija dogovarale modele pomoći građanima i tvrtkama uslijed pandemije koronavirusa, banke su inzistirale na individualnom pristupu svakom klijentu, ali vjerojatno nisu očekivale da će se i same razići kad je riječ o pojedinim uvjetima kreditiranja.
Među ostalim, to se odnosi na solemnizaciju aneksa ugovora, pri čemu je neke banke ne traže (OPT, PBZ i HPB), neke će same snositi trošak (Erste banka), a ostale to očekuju od klijenata ili još razmatraju zakonske opcije (Zagrebačka banka). Što o toj različitoj praksi u politici banaka pri realizaciji moratorija misli regulator, Hrvatska narodna banka?
Niz faktora
Njihovo postupanje, smatraju, u najvećoj mjeri ulazi u sferu “privatno-pravnog ugovornog odnosa” između banke i klijenta. Pr...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....