Tranzicija na električna vozila, ocjenjuje MMF, imat će globalne i regionalne makroekonomske implikacije, uz dalekosežne posljedice na obrasce ulaganja, proizvodnju, međunarodnu trgovine i zapošljavanje. Kineska dominacija tržištem smanjit će značaj velikog i međusobno povezanog automobilskog sektora u Europi, ali posljedice u dugom roku ipak ne bi trebale biti negativne za europsku ekonomiju.
U scenariju da udjel kupnje kineskih automobila u EU poraste za 15 posto tijekom pet godina, trošak promjene kratkoročno bi bio malen, u rasponu od 0,2 do 0,3 posto BDP-a, a dugoročno blizu nule, stoji u MMF-ovu radu "Europski prijelaz na električna vozila usred intenziviranja globalnog natjecanja". Međutim, utjecaj promjena značajno se razlikuje među zemljama.
"Nepovoljni kratkoroč...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....