ANALIZA POSLA DESETLJEĆA

Rimac dobio Bugatti, a zadržao najvredniji dio svoje kompanije: ‘Gradimo firmu za 100 godina‘

Volkswagen je dogovorom s Rimcem pronašao rješenje za Bugatti te time počeo raščišćavati portfelj superluksuznih brendova
Mate Rimac, Porsche Taycan, Bugatti Chiron, Rimac Nevera
 Rimac Automobili/Cropix
Volkswagen je dogovorom s Rimcem pronašao rješenje za Bugatti te time počeo raščišćavati portfelj superluksuznih brendova

Rimčevo preuzimanje Bugattija nije samo velika vijest u Hrvatskoj nego i najveća senzacija u globalnom svijetu superluksuznih automobila.

Stvaranje tvrtke Bugatti Rimac, koja povezuje najstarijeg i najmlađeg proizvođača hiperautomobila, potaknulo je val konsolidacija najskupljih automobilskih brendova na planetu. Svi su oni već godinu, dvije pod snažnim pritiskom Tesle Elona Muska, čija se S klasa počela nametati kao ozbiljna konkurencija staroj gardi. No, sve do poteza Mate Rimca, nitko od njih nije poduzimao ništa konkretno.

Performanse rivala

Daimler, vlasnik Mercedes-Benza, sada je objavio da će u rujnu osnovati novu poslovnu jedinicu koja će okupiti tri njegova superluksuzna brenda. Riječ je o AMG-u, koji je fokusiran na vrhunske performanse, zatim je tu rival Rolls-Royceu i...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. prosinac 2025 07:31