ambiciozni planovi

Q svoju društvenu mrežu za kompanije izdvaja u novu tvrtku

‘Prvi klijent bio nam je Deloitte Hrvatska koji već nekoliko mjeseci aktivno koristi aplikaciju na razini cijele tvrtke, dok je Q aplikaciju Jenz počeo testirati tijekom lockdowna‘
Hrvoje Hrnjkaš i Marko Kučić iz Jenza imaju ambiciozan plan za iduće godine
 Srdjan Vrancic/Cropix
‘Prvi klijent bio nam je Deloitte Hrvatska koji već nekoliko mjeseci aktivno koristi aplikaciju na razini cijele tvrtke, dok je Q aplikaciju Jenz počeo testirati tijekom lockdowna‘

Jedna od najbrže rastućih softverskih tvrtki u nas, zagrebački Q, počela se pripremati da svoj prvi vlastiti proizvod, ni šest mjeseci otkako ga je predstavila na tržištu, izdvoji u zasebnu tvrtku. Mobilna aplikacija Jenz, alat za upravljanje korporativnom kulturom koji nalikuje na društvenu mrežu, već je sada poput startupa. Ima direktora, koji je ujedno i suosnivač, prvih nekoliko investitora i prvih desetak klijenata. Ujedno ima i ambiciozne planove, posebno kad se u obzir uzme da slične servise, među inima, nude Facebook, Google i Microsoft.

Marko Kučić, suosnivač i direktor Jenza, kaže da im je plan u idućih pet godina postati vodeća platforma za transformaciju i digitalizaciju interne komunikacije na tržištu Europske unije.

Cijeli paket

"Prednost je nad konkurent...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. studeni 2025 10:35