Turistički projekti

Promocija hrvatske gastronomije u sklopu velike kampanje UNWTO-a

U ovom trenutku iznimno je bitno održavati vidljivost i prisutnost na našim emitivnim tržištima
Samobor štrukli by Ivo Biočina
 HTZ
U ovom trenutku iznimno je bitno održavati vidljivost i prisutnost na našim emitivnim tržištima

Hrvatska turistička zajednica uključila se u kampanju koju pokreće Svjetska turistička organizacija (UNWTO) s ciljem promoviranja gastronomije kao važnog dijela turizma i ukupne turističke ponude. Ovaj gastronomski projekt dio je velike #TravelTomorrow kampanje kojom se žele naglasiti temeljne i trajne vrijednosti turizma, a među njima i kulinarska baština zemalja članica UNWTO-a.

U sklopu projekta, svaka zemlja izdvojit će svoje najpoznatije nacionalno jelo koje će putem videa materijala, fotografija i originalnog recepta promovirati na službenoj web stranici UNWTO-a. Bogatstvo i raznolikost hrvatske gastronomije predstavit će se kroz zagorske štrukle, tradicionalni specijalitet Hrvatskog Zagorja.

„U ovom trenutku iznimno je bitno održavati vidljivost i prisutnost na naš...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 10:03