Opasni trend

Proizvođač popularnih e-cigareta pod salvom kritika: Navlače mlade na ovisnost o nikotinu

Iskoristili su činjenicu da reklamiranje za e-cigarete nije zabranjeno
Ilustracija: Juul e-cigarete
 Profimedia, SIPA USA
Iskoristili su činjenicu da reklamiranje za e-cigarete nije zabranjeno

Kalifornijska tvrtka Juul, najpoznatiji svjetski proizvođač e-cigareta našao se pod napadom američke organizacije protiv pušenja Truth Initiative da svojim suptilnim marketingom cilja mlađe skupine i uzrokuju vrlo ranu ovisnost o nikotinu.

Deklarativno, tvrtka za e-cigarete ima isti cilj kao i Truth Initiative, a to je da pušačima pomogne u prestanku pušenja cigareta. Međutim, predsjednica anti-pušačke organizacije Robin Koval smatra da su napori Juula neiskreni.

- Činjenica da se u Juulu sada čude kako to mladi koriste njihove naprave, čini mi se pomalo neiskreno – kazala je.

U analizi portala Vox, Juul je ciljanim, sugestivnim marketingom i uglađenim dizajnom nastojao pridobiti mlađu klijentelu, tinejdžere i mlade ispod 25 godina. Iskoristili su činjenicu da reklamiranje...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. studeni 2025 00:31