Nova strategija

Poznati britanski modni brend Burberry zatvorit će svaki deseti dućan u svijetu

Osim zatvaranja svojih trgovina dio njih transformirat će u luksuzne destinacije za one najbogatije
Modna revije kuće Burberry
 REUTERS
Osim zatvaranja svojih trgovina dio njih transformirat će u luksuzne destinacije za one najbogatije

Burberry će zatvoriti svaki deseti dućan diljem svijeta. Dio je to novog strateškog plana poznatog britanskog modnog brenda.

Nakon niza poslovnih propusta koji su zahvatili ovu kompaniju, kao što je pad prihoda od prodaje, ali i gubitak kineskog tržišta, svoje poslovanje sada dižu na veći razinu.

Tako će ovaj luksuzni brend uz novo vodstvo i dizajnera od sada nuditi super luksuzne proizvode i time se približiti konkurentima poput Guccija i Diora.

Osim zatvaranja svojih trgovina, prema navodima The Guardian, dio njih transformirat će u luksuzne destinacije za one najbogatije, a unutar njih bi se trebali naći novi dizajnerski proizvodi čija će cijena biti i više od 2.000 funti (oko 16.964 kuna).

- Već smo i sada ostvarili veliki napredak u prvoj godini provođenja nove poslovne strategije. U takvom smjeru kanimo nastaviti i dalje, a svoje proizvode dići na najvišu razinu – poručili su iz kompanije.

Inače, iako i dalje nije poznato o kojim je lokacijama točno riječ, ovaj već stogodišnji modni brend do sada je zatvorio vrata svojih dućana u Brazilu i Španjolskoj.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
12. srpanj 2025 20:59