Nekoliko kineskih online trgovina povuklo je iz svoje ponude proizvode Dolce & Gabbana jer u Kini raste nezadovoljstvo zbog kontroverzne marketinške kampanje te modne kompanije.
Ta talijanska kompanija je ovog tjedna objavila videospotove koji prikazuju Kineskinju kako se muči nastojeći štapićima jesti tjesteninu i pizzu, što je izazvalo osude mnogih za trivijalizaciju kineske kulture i promicanje loših stereotipa.
Zbog te kontroverze, Dolce & Gabbana riskira pad prodaje na jednom od najvećih svjetskih tržišta luksuznih proizvoda jer su kineske filmske i glazbene zvijezde pozvale na bojkot brenda.
Kriza tog brenda produbila se nakon poruke suosnivača tvrtke Stefana Gabbana, koja je sadržavala uvredljive komentare o kineskom narodu.
Kompanija se ispričala, a priopćila je i kako s...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....