Kriza na istoku

Kineske e-trgovine prestaju prodavati robu D&G-a zbog kontroverzne marketinške kampanje

Kriza tog brenda produbila se nakon poruke suosnivača tvrtke Stefana Gabbana
Dolce & Gabbana trgovina
 Tony Gentile / REUTERS
Kriza tog brenda produbila se nakon poruke suosnivača tvrtke Stefana Gabbana

Nekoliko kineskih online trgovina povuklo je iz svoje ponude proizvode Dolce & Gabbana jer u Kini raste nezadovoljstvo zbog kontroverzne marketinške kampanje te modne kompanije.

Ta talijanska kompanija je ovog tjedna objavila videospotove koji prikazuju Kineskinju kako se muči nastojeći štapićima jesti tjesteninu i pizzu, što je izazvalo osude mnogih za trivijalizaciju kineske kulture i promicanje loših stereotipa.

Zbog te kontroverze, Dolce & Gabbana riskira pad prodaje na jednom od najvećih svjetskih tržišta luksuznih proizvoda jer su kineske filmske i glazbene zvijezde pozvale na bojkot brenda.

Kriza tog brenda produbila se nakon poruke suosnivača tvrtke Stefana Gabbana, koja je sadržavala uvredljive komentare o kineskom narodu.

Kompanija se ispričala, a priopćila je i kako s...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. prosinac 2025 09:32