Gube i korisnike

Posjećenost Facebooka se prepolovila, a razlog nije ugrožena privatnost, već roditelji

Nagli pad u popularnosti može se pripisati kontroverznom skandalu s privatnim podacima, ali to nije sve
Ilustracija
 Profimedia, Alamy
Nagli pad u popularnosti može se pripisati kontroverznom skandalu s privatnim podacima, ali to nije sve

Pregledavanje Facebooka u zadnje dvije godine palo je za 50 posto. Popularna društvena mreža tada je bilježila 8,5 milijardi mjesečnih pregleda i bila je druga najposjećenija web stranica poslije nedodirljivog Googlea. Sada bilježi tek 4,7 milijarde, piše Forbes.

Nagli pad u popularnosti može se pripisati kontroverznom skandalu s privatnim podacima korisnika, tzv. “Facebook-Cambridge Analytica”, ali to nije jedini problem tvrtke Marka Zuckerberga. Naime, sve više tinejdžera i mladih odustaje od te platforme, a kao glavni razlog navode svoje roditelje.

- Kada su naši roditelji počeli otvarati svoje profile, tu je bio kraj – rekao je Jordan Ranford (24), korisnik Facebooka za Guardian, sumirajući stavove svoje generacije.

Problem “Roditelja na Fejsu” može djelovati simpati...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2025 09:04