rast neto dobiti

Podravka unatoč ‘koronakrizi‘ povećala prodaju i dobit u prva tri ovogodišnja kvartala

‘Ostvarili smo rezultate na koje svi zajedno možemo i moramo biti ponosni‘, kazao je predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar
Marin Pucar
 Neja Markicevic/Cropix

Ostvarivši u prvih devet mjeseci ove godine prihod od tri milijarde i 328 milijuna kuna i dobit od 210 milijuna kuna, koprivnička Podravka ostvarila je rast prihoda i dobiti u odnosu na isto razdoblje prošle godine za 2,8 odnosno 8,1 posto u slučaju dobiti.

Podravka u spomenutome razdoblju bilježi rast prihoda u oba ključna segmenta poslovanja, prehrani i farmaceutici. U prehrani je u prva tri kvartala uknjižen prihod od 2,6 milijardi kuna, što predstavlja povećanje od 69,4 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje lani, dok je u farmaceutici kompanija uprihodovala 708,9 milijuna kuna uz porast od 20,7 milijuna kuna u odnosu na prvih devet mjeseci prošle godine.

- Unatoč brojnim negativnim utjecajima na poslovanje, među kojima posebno možemo istaknuti negativne tečajne razlike, rast cijena sirovina i materijala, slabiju turističku sezonu te brojne druge, uspjeli smo brzom transformacijom poslovanja odgovoriti na razne izazove te ostvariti rezultate na koje svi zajedno možemo i moramo biti ponosni – ocijenio je u osvrtu na rezultate poslovanja kompanije predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar. Uputivši posebnu zahvalu zaposlenicima kompanije na ostvarenim rezultatima, Pucar je najavio kako će Uprava Podravke nastaviti s nagrađivanjem djelatnika nakon što je takve poteze, istaknuo je, već povukla dva puta tijekom ove godine.

Raščlanjujući ostvarene prihode u prva tri tromjesječja ove godine u dijelu poslovanja koji se odnosi na prehranu, iz Podravke, među ostalim, skreću pozornost na da su vlastiti brendovi kompanije ostvarili rast prihoda od prodaje u iznosu od 103 milijuna kuna

- U okviru navedenog segmenta najveći rast u iznosu od 58,1 milijun kuna ostvaren je kod poslovnog programa kulinarstvo te kod poslovnog programa Dječja hrana, slastice i snack u iznosu od 20,8 milijuna kuna – ističu u Podravci. Dodaju kako značajniji rast prihoda kompanije bilježi i od prodaje poslovnog programa mesni proizvodi, jela i namazi u iznosu od 16,9 milijuna kuna, te kod poslovnog programa riba za 14 milijuna kuna.

U osvrtu na prihode farmaceutskog biznisa unutar kompanije, u Podravci, među ostalim, izdvajaju rast prihoda u kategoriji Bezreceptni program u iznosu od 10,6 milijuna kuna.

- Kategorija Lijekovi na recept zabilježila je pad prihoda od prodaje u iznosu od 4,6 milijuna kuna, a što je u potpunosti kompenzirano rastom prihoda od prodaje kategorije ostala prodaja u iznosu od 14,7 milijuna kuna u odnosu na godinu ranije – navode u Podravci.

Kada je riječ o ostvarenju prihoda od prodaje Podravke po regijama, najveći rast u iznosu od 42,5 milijuna kuna zabilježen je u regiji Centralna Europa, potom u Adria regiji u iznosu od 35,8 milijuna kuna te regiji Zapadna Europa i prekooceanske zemlje u iznosu od 24,2 milijuna kuna rasta prihoda od prodaje u odnosu na godinu ranije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 01:39