
Sto tisuća ljudi, pedeset tisuća sudionika programa i 2500 Harley-Davidsona koji će u povijesnom defileu proći kroz Medulin i Pulu. Ne, nije scenarij iz filma. Od 12. do 15. lipnja 2025. Hrvatska postaje domaćin 31. European H.O.G.™ Rallyja - događaja koji okuplja više od strasti prema vožnji; okuplja zajednicu, slobodu, stil života. Događaj će se organizirati u Puli i Medulinu, a u organizaciji sudjeluje jedan od najvećih hrvatskih turoperatora - Uniline iz Pule. Više o svemu govori nam predsjednik Uprave Uniline Grupe Boris Žgomba.
Što za vas znači suradnja i organizacija ovako velikog događaja? Je li to najveći događaj koji ste dosad kao Uniline organizirali i zašto ste se na to odlučili?
Ovakav projekt znači jako puno - i profesionalno i osobno. Radi se o najvećem događaju koji smo kao Uniline dosad imali priliku organizirati, kao i o najvećem ovogodišnjem događaju u Hrvatskoj u ovoj kategoriji, ne samo po brojkama nego i po značenju - više od 100.000 ljudi, 20.000 motocikala i 2500 Harley-Davidsona u defileu.
Vjerujemo da Hrvatska može biti domaćin ovakvim događanjima svjetskog kalibra. Imamo ljude, iskustvo, destinacije i infrastrukturu - samo treba hrabro zakoračiti. Na ovu smo se suradnju odlučili jer vjerujemo u snagu partnerstava koja stvaraju konkretne pomake - za destinaciju, za turizam, za lokalnu zajednicu. Biti odabran od globalnog brenda kao što je Harley-Davidson velika je čast, ali i potvrda da domaće znanje, iskustvo i inovativnost mogu ravnopravno stajati uz bok svjetskim organizacijskim standardima.
Što će taj događaj, u smislu turističkog prometa i promocije, donijeti Istri i Hrvatskoj u lipnju?
Očekujemo snažan turistički impuls - kako u brojkama tako i u promociji. European H.O.G. Rally nije klasičan događaj; to je pokret zajednice, slobode i životnog stila. Medulin i Pula u lipnju će postati pozornica za više od stotinu tisuća posjetitelja iz cijelog svijeta, što će generirati izvanredan promet za sve sektore - od smještaja i ugostiteljstva do malih poduzetnika i kulturnih institucija. Tijekom četiri dana Medulin i Pula postaju više od kulise za adrenalinske vožnje i glazbene spektakle - pretvaraju se u srce Europe za sve koji žive na dva kotača. Od jutra do kasnih večernjih sati, svaki trenutak programa pažljivo je osmišljen kako bi posjetitelji svih generacija doživjeli pravi festival života na otvorenom, i to potpuno besplatno. Bajkeri, ljubitelji glazbe, gosti, znatiželjnici ili lokalci - svi su dobrodošli, bilo da prvi put ulaze u svijet Harleyja ili već jesu dio te legendarne priče.
Mediji iz cijelog svijeta već najavljuju dolazak, društvene mreže bit će preplavljene sadržajem, a vizualni dojam koji Hrvatska ostavlja kad u ljetnoj večeri tisuće Harleyja prolaze kroz Pulu i Medulin jednostavno se ne zaboravlja. Takav tip vidljivosti i reputacije ne možete postići klasičnim oglašavanjem.
Kolika je vrijednost takve turističke promocije za Istru?
Vrijednost je višeslojna - osim izravnog prihoda koji ostaje u lokalnoj zajednici, ovo je ulaganje u dugoročnu sliku Istre kao otvorene, gostoljubive i aktivne regije koja zna ugostiti svjetsku publiku. Harley-Davidson ne bira destinacije slučajno. Njihova odluka da dođu u Istru rezultat je višegodišnjeg strateškog pozicioniranja naše regije, ali i povjerenja u našu sposobnost da isporučimo događaj na svjetskoj razini. Ova promocija otvara vrata za nove događaje, nove goste i novi investicijski interes - i to je ono što čini razliku.
Kakav tip gostiju očekujete tih dana u Puli i Medulinu?
Publika je šarolika - dolaze bajkeri iz cijele Europe, njihovi prijatelji i obitelji, ali i ljubitelji glazbe, avanture i života na otvorenom. Dolaze i znatiželjnici, gosti koji će se tih dana zateći u Istri, kao i lokalni posjetitelji koji žele biti dio nečega posebnog. To su gosti koji cijene kvalitetu, autentičnost i iskustvo i koji ne dolaze samo se voziti nego i doživjeti kulturu, gastronomiju i ljepotu destinacije. Riječ je o gostima natprosječne platežne moći, često o parovima ili grupama, koji produljuju boravak i istražuju širu regiju. Njihovo iskustvo u Hrvatskoj neće biti samo ‘event‘, nego cjeloviti doživljaj destinacije koji se pamti i o kojem se priča.
Kakvi megaeventi trebaju Istri i Hrvatskoj kako bi se podigla vidljivost destinacija?
Hrvatskoj trebaju događaji koji istovremeno donose ekonomski učinak i stratešku vidljivost. Megaeventi poput H.O.G. Rallyja povezuju strast, iskustvo i zajedništvo, ali i snažan globalni brend koji nosi priču dalje. Ključ je u autentičnosti - takvi događaji proizlaze iz identiteta destinacije, a imaju internacionalni potencijal. Hrvatska ima sve preduvjete za domaćinstvo vrhunskih kulturnih, sportskih i lifestyle događaja - potrebna je samo vizija, podrška i sposobnost operativne realizacije. To je prostor u kojem su se Uniline grupa i njezine sastavnice dokazale i smjer u kojem planiramo graditi velike priče.
Kakva su, općenito, očekivanja turističkog sektora za lipanj, kako protječe predsezona i što očekujete od glavnog dijela sezone?
Predsezona se odvija jako dobro, brojke su stabilne i osjeća se da ljudi ponovno intenzivno planiraju putovanja. Očekujemo da će lipanj, zahvaljujući i H.O.G. Rallyju, biti iznimno snažan mjesec, kako po popunjenosti tako i po potrošnji.
Glavni dio sezone trebao bi donijeti nastavak pozitivnog trenda, ali i dodatni iskorak u kvaliteti usluge i sadržaja. Turisti sve više traže doživljaj, personalizaciju i autentičnost - a to su područja u kojima Hrvatska ima priliku napraviti dodatni iskorak.
U Uniline grupi vjerujemo da će ova sezona potvrditi snagu destinacije, ali i važnost ulaganja u projekte koji stvaraju dodanu vrijednost.
Komentari
0