
Apeli agencije Awaze i Novasola vlasnicima kuća prošle godine upalili su: cjenovna politika bila je pametna i zadržana je vrijednost za novac, zbog čega je Novasol ovog ljeta imao dvoznamenkasti rast prometa. Buking za posezonu također ima sličan rast, u skladu s trendovima pomicanja sezone prema jeseni, za što imamo još ogroman neiskorišten potencijal. Istina je, Nijemci stagniraju, a zašto to uopće ne mora biti dramatično, u razgovoru za Jutarnji list pojašnjava Josip Stulić, potpredsjednik Awazea za južnu Europu, koji pokriva poslovanje na tržištima Hrvatske, Portugala, Španjolske, Francuske, Italije, Grčke i Cipra.
Kako je prošla ljetna sezona na razini Novasola u Hrvatskoj gledajući broj dolazaka i ukupno poslovanje?
- Sezonu možemo ocijeniti kao vrlo uspješnu, p...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....