KRIZA

Njemački ugostitelji zabilježili najveći pad prometa od razdoblja pandemije koronavirusa, zna se i razlog

U svibnju je promet u ugostiteljskim objektima bio 2,2 posto niži nego u travnju

Ilustrativna fotografija

 Snapshot-photography/t.seeliger/imago Stock&people/profimedia/Snapshot-photography/t.seeliger/imago Stock&people/profimedia
U svibnju je promet u ugostiteljskim objektima bio 2,2 posto niži nego u travnju

Njemački ugostitelji zabilježili su u svibnju najveći pad prometa od razdoblja pandemije koronavirusa, a smanjeni promet se povezuje s povišenim cijenama, priopćeno je u ponedjeljak.

„Mnogi gosti jednostavno više ne jedu u restoranima, ako i jedu izbjegavaju predjelo i rjeđe naručuju drugo piće uz jelo“, rekao je predsjednik krovne udruge njemačkih ugostitelja i hotelijera Dehoga, Guido Zoellick.

On govori o novoj „osjetljivosti na cijene i suzdržanu potrošnju“ kod građana.

„Smanjeni promet posebice pogađa manje i srednje ugostiteljske objekte“, rekao je Zoellick.

Kako je priopćio Savezni statistički ured u Wiesbadenu, u svibnju je promet u ugostiteljskim objektima bio 2,2 posto niži nego u travnju dok je realni pad, ako se uračuna i inflacija, iznosio 4,6 posto.

To je najveći pad prometa od prosinca 2021. kada su uvedene dodatne mjere u borbi protiv pandemije koronavirusa.

Predstavnici ugostitelja se nadaju da će im olakšati političke mjere poput smanjenja stope poreza na dodanu vrijednost sa sadašnjih 19 na sedam posto.

Njemački mediji su proteklog vikenda, kada su diljem Njemačke zabilježene visoke temperature, izvještavali o povećanim cijenama ugostiteljskih usluga posebice na primjeru sladoleda.

U većim gradovima poput Berlina ili Hamburga ili u turističkim središtima poput sjevernomorskog otoka Sylta, kuglica sladoleda stoji između 2,50 i 2,80 eura.

Jedan od vodećih njemačkih dostavljača hrane Lieferando je prošlog tjedna najavio otpuštanje 2.000 dostavljača hrane.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
21. srpanj 2025 14:46