Iako se na prvu činilo kako će Nike novom reklamnom kampanjom za 30 godina slogana doživjeti debakl i izgubiti novac, na kraju se dogodilo upravo suprotno.
Kako piše BBC, reklama s bivšim igračem NFL-a Colinom Kaepernickom pomogla je da online prodaja Nikeovih proizvoda naraste za čak 31 posto u odnosu na isto vrijeme prošle godine, točnije nakon američkog praznika rada (Labour Day).
Prodaja je najviše narasla ponedjeljak 3. rujna i utorak 4. rujna (oko 17 posto) nakon što je reklama objavljena.
Kaepernick je prvi igrač američkog nogometa koji je odbio ustati za vrijeme sviranja američke himne. Dogodilo se to 2016., u jeku protesta protiv policijske brutalnosti i rasizma, a ostali igrači su slijedili njegov primjer sljedeće sezone. Tako je 2017. više igrača klečalo za vrijeme nacionalne himne no što ih je mirno stajalo. Predsjednik Donald Trump ih je nazvao “ku***nim sinovima”, a za reklamu Nikea je rekao da je užasna i šalje krive poruke. Nakon što je reklama tek objavljena vrijednost dionica Nikea je pala za 3,2 posto.
Podaci Edison Trends vjerojatno se neće svidjeti konzervativcima koji su palili i uništavali proizvode Nikea i to objavljivali na društvenim mrežama uz hashtag #BoycottNike ili #JustBurnIt jer se čini da njihov protest nije imao učinka.
- Zasad, kompanija ne pokazuje nikakve znakove pada prodaje – zaključuju.
Prilikom riskantnog poteza i angažiranja Kaepernicka za reklamu, Nike je naglasio kako je riječ o “jednom od najinspirativnijih sportaša generacije”. U nastavku pogledajte kampanju koja je razbjesnila Trumpa, a Nikeu poboljšala prodaju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....