Iako se na prvu činilo kako će Nike novom reklamnom kampanjom za 30 godina slogana doživjeti debakl i izgubiti novac, na kraju se dogodilo upravo suprotno.
Kako piše BBC, reklama s bivšim igračem NFL-a Colinom Kaepernickom pomogla je da online prodaja Nikeovih proizvoda naraste za čak 31 posto u odnosu na isto vrijeme prošle godine, točnije nakon američkog praznika rada (Labour Day).
Prodaja je najviše narasla ponedjeljak 3. rujna i utorak 4. rujna (oko 17 posto) nakon što je reklama objavljena.
Kaepernick je prvi igrač američkog nogometa koji je odbio ustati za vrijeme sviranja američke himne. Dogodilo se to 2016., u jeku protesta protiv policijske brutalnosti i rasizma, a ostali igrači su slijedili njegov primjer sljedeće sezone. Tako je 2017. više igrača klečalo za vrijeme ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....