Iako je podigla javnost na noge, zbog Nikeove nove reklame američka je kompanija dosegnula rekordnu cijenu dionica, piše Fortune.
Reklama koja slavi moto kompanije “Just do it” prikazuje kontroverznog bivšeg NFL-ovog igrača Colina Kaepernicka zbog čega su se mnogi konzervativci pobunili paljenjem Nikeovih tenisica te rezanjem čarapa. No unatoč tome, prodaja je porasla 31 posto, a investitorima se reklama očito svidjela budući da je cijena dionica američke kompanije porasla pet posto te dosegla rekordnih 83,49 dolara. Uz rast prodaje i cijena dionica, Nike je ovim potezom dobio 17.000 novih pratitelja (eng. follower) na Instagramu, a objava američke kompanije na toj društvenoj mreži druga je “najlajkanija” objava u povijesti Nikea (nakon objave o Svjetskom prvenstvu)....
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....