Istarski medijski hat-trick

‘Ni Toskana, ni Pijemont, niti Južni Tirol, a ni Azurna obala - nego Istra‘

Na kioscima diljem Austrije Istra se pojavila istovremeno na naslovnicama čak šest magazina

Iz Austrije nam pristiže vrlo zanimljiva i nadasve odlična vijest. Naime, na kioscima diljem Austrije Istra se pojavila istovremeno na naslovnicama čak šest magazina, priopćili su u ponedjeljak izureda TZ Istarske županije.

ADAC Reisemagazin, Alpe Adria Magazin, DUMONT, DER FEINSCHMECKER, MERIAN prestižni su turistički i lifestyle magazini koji su svojim čitateljima u predsezoni predstavili Istru kao blisku i atraktivnu destinaciju, pružajući im pregršt informacija te savjeta za putovanje i boravak na najvećem hrvatskom poluotoku - njihovom najbližem Mediteranu.

Ovu već “fantastičnu petorku” dodatno je zaokružilo subotnje izdanje utjecajnog KURIER Freizeita u kojem je popularni tjedni prilog Istri posvetio i naslovnicu i reportažu na punih osam stranica. U ovom utjecajnom austrijskom dnevniku s najvećom nakladom, čije brojke dosežu 250.000 primjeraka, cijena oglasa preko cijele jedne stranice iznosi i vrtoglavih 14.600 eura.

„Istra je danas svjetski turistički brend što potvrđuju česte i brojne reportaže i novinarski napisi u uglednim svjetskim medijima, čime se svakako neizmjerno ponosimo. Kada se u jednom danu na kiosku pojavi čak šest magazina u Austriji i Njemačkoj koji donose priče o ljepotama naše regije, to je povijesni uspjeh!”, izjavio je povodom nesvakidašnje novosti istarski župan Boris Miletić, prenosi se u priopćenju.

“Istra je i lani, usprkos pandemiji, ostvarila najbolje turističke rezultate u državi, a prema dosadašnjim pokazateljima, ova će sezona biti iznad svih očekivanja, što znači da smo prepoznati kao sigurna i poželjna turistička destinacija. Važno je naglasiti i da nam se turizam nije dogodio slučajno, već smo u njega promišljeno i sustavno ulagali i razvijali ga, bilo da govorimo o turističkoj infrastrukturi, eno-gastronomiji, manifestacijama i atrakcijama, očuvanju i promociji prirodne i kulturne baštine ili pak, razvoju selektivnih oblika turizma. U tome smjeru ćemo i dalje nastaviti, a naglasak će prvenstveno biti na ekološki održivom turizmu. Koristim priliku da zahvalim cijelom turističkom sektoru i povezanim djelatnostima i svima koji su u protekla više od dva desetljeća doprinijeli zajedničkom uspjehu“, istaknuo je župan Miletić.

“Ovo je uistinu jedna i više nego fantastična vijest na samome početku glavne sezone. Jer uza sav trud i ulaganja u marketinške aktivnosti koje provodimo tijekom cijele godine, a posebno u zimskim mjesecima i periodu predsezone, ovakav efekt možemo slobodno nazvati “hat-trickom” istarske turističke utakmice - zapravo dvostruki! To je zgoditak o kakvom nismo ni sanjali, jednostavno, dogodio se trenutak u kojem se sve poklopilo”, izjavio je direktor županijske turističke zajednice Denis Ivošević. “Promocija koju je ovim putem ostvario naš poluotok nemjerljiva je.”

"Ni Toskana, ni Pijemont, niti Južni Tirol, a ni Azurna obala - nego Istra", oduševljeno je zaključio svoju poruku direktor ART Redaktionsteama Dr. Wolfgang Neuhuber, uz jedinstvenu fotografiju šest naslovnica snimljenih u subotu 19. lipnja, na jednom novinskom kiosku u Beču, zaključuje se u priopćenju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
10. studeni 2024 22:36