Pad prihoda od 1,1 posto, rast dobiti za 22,3 posto i povećanje EBITDA za 11,4 posto najvažniji su pokazatelji poslovanja koprivničke Podravke kada se rezultati kompanije u prvih šest mjeseci ove usporede s istovrsnim podacima iz prvog polugodišta prošle godine.
- Prihodi od prodaje Grupe Podravka u prvom polugodištu ove godine iznosili su 2,2 milijarde kuna te su niži za samo jedan posto u odnosu na usporedno razdoblje. Očekivani pad prihoda od prodaje u odnosu na 2020. godinu zapravo je posljedica neuobičajeno velikih narudžbi i stvaranja dodatnih zaliha kod kupaca u ožujku prošle godine - ističu u Podravci, uz podsjećanje da je spomenuto stvaranje dodatnih zaliha lani teklo pod lockdownom zbog širenja koronavirusa u većini zemalja u kojima Podravka posluje. Stoga, napominju u Po...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....