Izvoz sokova u Ameriku

‘Najlogičnija strategija za osvajanje SAD-a bila bi akvizicija lokalne tvornice‘

Juicy je međunarodni brend i zato mislimo da je došlo vrijeme da napravimo ozbiljnu strategiju izlaska na američko tržište, kaže vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe
Marry Eliot Anderholt, Robert Anderholt, Boris Marjanović, Johan Robert Moolenaar

Tvornicu Juicy sokova u Kreševu posjetili su jučer John Robert Moolenaar i Robert Aderholt, američki kongresmeni koji su u posjetu Bosni i Hercegovini.

- Posljednjih šest godina Stanić Beverages velik je dio svojih resursa usmjerio na jačanje izvozne strategije. Hrvatska, Bosna i Hercegovina i ostatak regije i dalje su naša glavna tržišta, no svjesni smo da snažnog iskoraka u povećanju proizvodnje nema bez novih tržišta - istaknuo je Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe.

Podsjetio je da se Stanić grupa prvo okrenula Bliskom istoku kao lukrativnoj regiji zbog velike konzumacije bezalkoholnih pića te da su ostvarili izvrsne rezultate preko tamošnjih partnera. Zatim su počeli jačati izvozne napore prema europskom tržištu, no "svjesni smo velike konkurencije i regulative koja štiti europske brendove".

- Novi potencijal vidimo u nastupu na američkom tržištu. U prošlosti smo imali više ponuda da izvezemo Juicy sokove u SAD, no uvijek je bila riječ o specifičnim maloprodajnim mjestima etničkog karaktera, odnosno tržištu koje je orijentirano isključivo na hrvatske doseljenike u SAD. To nije naša strategija, Juicy je međunarodni brend i zato mislimo da je došlo vrijeme da napravimo ozbiljnu strategiju izlaska na američko tržište - najavio je Stanić.

Dodao je kako su iz razgovora s američkim kongresmenima zaključili da bi najlogičnija strategija bila akvizicija lokalne tvornice srednjih kapaciteta koja bi mogla proizvoditi Juicy sokove za američko tržište.

- Na taj način izbjegli bismo brojne logističke i regulativne izazove - zaključio je Svjetlan Stanić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 01:30