Ima li stara mantra o povezivanju zelene i plave Hrvatske bolju prigodu za realizaciju od turističke sezone?! Naime, domaći se BDP na nju i turizam uopće oslanja čak petinom, a ona na domaću poljoprivrednu proizvodnju kao veliki potrošač tek 15 posto. Istina, ističu u Ministarstvu poljoprivrede, rezultati nekih istraživanja pokazuju da postoje velike razlike od hotela do hotela i kreću se 20 - 70 %, a agregirani pokazatelj je otprilike 50 posto.
Jedu li gosti u hotelima, restoranima, apartmanima, kampovima na hrvatskoj obali i otocima naše, domaće, ili (jeftinu) "konfekciju" s polica trgovačkih lanaca?
- Postoje dobri primjeri poput Jadranke d.d. iz Malog Lošinja i nekih hotelskih lanaca koji njeguju i vlastitu poljoprivrednu proizvodnju - kažu u Tolušićevu timu.
Pritom, g...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....