Internetska prodaja

Moet Hennesy i Campari ozbiljno se okreću online prodaji alkohola

Transakcija će biti provedena Camparijevom prodajom 50 posto udjela u novoj kompaniji Moët Hennessyju za 25,6 milijuna eura
 Biljana Gaurina/cropix
Transakcija će biti provedena Camparijevom prodajom 50 posto udjela u novoj kompaniji Moët Hennessyju za 25,6 milijuna eura

Francuski proizvođač vina i žestokih pića Moët Hennessy najavio je u utorak da će s talijanskim Camparijem osnovati zajedničku tvrtku koja bi trebala prerasti u vodeću europsku tvrtku za elektronsku trgovinu vinima i alkoholnim pićima.

Kanal prodaje

Moët Hennessy, član diva u segmentu proizvodnje luksuzne robe LVMH, i Campari, imat će ravnopravne vlasničke udjele u novoj kompaniji koja je osnovana radi ulaganja u kompanije za internetsku prodaju, a uključivat će i internetsku platformu Tannico. Transakcija će biti provedena Camparijevom prodajom 50 posto udjela u novoj kompaniji Moët Hennessyju za 25,6 milijuna eura, a trebala bi biti zaključena nakon što kompanije dobiju potrebne regulatorne dozvole.

- Iako je e-trgovina već bila sve veći kanal za vina i žestoka pića, g...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. studeni 2025 08:38