PRIJAVILI INCIDENT

Trgovac popularan u Hrvatskoj dobio info o osobnim podacima kupaca: ‘Budite oprezni sa sumnjivim porukama‘

Vanjski partner kompromitirao je osobne kontakte kupaca, dok su financijski podaci ostali zaštićeni

Zagreb, 270715.
Velikim natpisima trgovine u gradu pozivaju kupce na sezonska ljetna snizenja.
Na fotografiji: natpis u izlogu trgovine u Ilici.

 Marko Todorov/cropix/
Vanjski partner kompromitirao je osobne kontakte kupaca, dok su financijski podaci ostali zaštićeni

Španjolski modni trgovac Mango poslao je obavijest o sigurnosnom incidentu, nakon što je jedan od njegovih vanjskih pružatelja marketinških usluga pretrpio neovlašteni pristup ograničenim informacijama o kupcima. Tvrtka je naglasila da njihovi korporativni sustavi nisu kompromitirani te da su financijski podaci i podaci za prijavu ostali sigurni. Incident s podacima u Mango pridružuje se rastućem broju kibernetičkih napada koji pogađaju velike globalne trgovce u 2025. godini.

"U skladu s našom predanošću sigurnosti i privatnosti naših kupaca, Mango vas želi obavijestiti da je jedna od naših vanjskih marketinških službi doživjela neovlašteni pristup određenim osobnim podacima kupaca.

HEP-Toplinarstvu ‘odrezana‘ visoka novčana kazna, objavljeno što su radili s osobnim podacima korisnika

Izložene informacije ograničene su na osobne podatke za kontakt korištene u marketinškim kampanjama: samo ime (vaše prezime nije kompromitirano), država, poštanski broj, adresa e-pošte i broj telefona. Obavještavamo vas da sve i dalje funkcionira normalno te da Mango infrastruktura i korporativni sustavi nisu ugroženi.

Odmah prijavili incident

Vaši bankovni podaci, kreditne kartice, osobna iskaznica/putovnica ili pristupni podaci ni lozinke nisu ni u kojim okolnostima kompromitirani", stoji u službenoj izjavi koju je trgovac poslao i na mail svojim kupcima.

image

Izlog trgovine Mango

Lluis Gene/Afp

Nakon otkrivanja sigurnosnog incidenta, Mango je odmah aktivirao svoje sigurnosne protokole i obavijestio Španjolski ured za zaštitu podataka (AEPD) i nadležne vlasti, sukladno zakonima o zaštiti podataka.

Trgovac je također pozvao kupce da budu oprezni prema sumnjivim e-mailovima ili telefonskim pozivima te da ne dijele osobne podatke s nepoznatim izvorima. Za pomoć, Mango je omogućio e-mail i telefonsku liniju korisničke službe za rješavanje bilo kakvih nedoumica.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. listopad 2025 13:15