DIGITALNO OSIGURATELJNO DOBA

Kristijan Oslić: ‘AI bit će ključan za budućnost osiguranja‘

U posljednje dvije godine bilježimo trend značajnog rasta prodaje električnih vozila. Uloga Croatia osiguranja bila je stvoriti ekosustav za takva vozila i prije nego što bude prijeko potreban

Kristijan Oslić, direktor Službe za prevenciju zloupotreba i unapređenje procesa obrade šteta u Croatia osiguranju

 Co/
U posljednje dvije godine bilježimo trend značajnog rasta prodaje električnih vozila. Uloga Croatia osiguranja bila je stvoriti ekosustav za takva vozila i prije nego što bude prijeko potreban

Svijet automobila toliko se promijenio u samo deset godina da se moglo očekivati kako će se s njime promijeniti i sve ono što ga neizbježno prati - a osiguranje je u tom slučaju prvo na listi. Bez osiguranja se ne može, a s njime je ugodno i lako ako je proizvod skrojen u skladu s vremenom.

U digitalno osigurateljno doba Croatia osiguranje ulazi kao tržišni i digitalni lider, prateći ne samo trendove nego i potrebe modernog čovjeka, koji više nema vremena čekati ili tražiti ponude za osiguranje. Moderan vozač svoj digitalni osigurateljni proizvod ima istog trenutka, na svojem dlanu, jednim dodirom prsta. Jednako tako, kod nastanka štete sve se također obrađuje digitalno, što štedi vrijeme, živce i ono najvažnije - novac.

Dodatna edukacija

Nije isto osigurati električni...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. studeni 2025 12:24