Zlatna košarica

Konzum najbolji trgovac, Cromaris proizvođač godine, najbolji mali trgovac zagrebački Plac.hr

Zlatna košarica, godišnja nagrada za najbolja ostvarenja u maloprodaji i industriji robe široke potrošnje, dodijeljena je u organizaciji magazina i portala Ja Trgovac
zk 1

Zlatnu košaricu za najboljeg trgovca u 2020. godini, osvojio je trgovački lanac Konzum, Cromaris je proizvođač godine, dok je najbolji mali trgovac zagrebački Plac.hr, izvijestili su u srijedu s portala Ja Trgovac.

Zlatna košarica, godišnja nagrada za najbolja ostvarenja u maloprodaji i industriji robe široke potrošnje, dodijeljena je u organizaciji magazina i portala Ja Trgovac.

Tvrtka dm-drogerie markt dobitnik je Zlatne košarice kao društveno odgovorna kompanija, Datalab je tehnološki dobavljač godine, a proizvod godine je Argeta od Gacke pastrve koju su osmislili stručnjaci Atlantic Droge Kolinske.

U priopćenju se prenosi izjava glavnog urednika magazina i portala Ja Trgovac Gorana Pavlovića koji je istaknuo da je 2020. bila teška za sve, a sektori maloprodaje i industrije robe široke potrošnje predstavljali su rijetke svijetle primjere u tom izazovnom vremenu osiguravajući kontinuiranu opskrbu stanovništva i stvarajući preduvjete za normalan život.

U tim uvjetima bilo je jasno da se radi o strateškim sektorima koji predstavljaju preduvjet rada za sve gospodarske grane te omogućavaju funkcioniranje društva u cjelini i u najtežim okolnostima, rekao je Pavlović.

Zlatna košarica, kako je kazao, osigurava platformu na kojoj se komuniciraju najbolji primjeri poslovanja te ukazuje na njihovu važnost u hrvatskom gospodarstvu i društvu.

Sve kategorije nagrada odnosile su se na ostvarenja u poslovnoj 2020. pri čemu su osobito vrednovani doprinosi razvoju tržišta u pogledu kvalitete investicija, otvaranja novih prodajnih objekata i novih radnih mjesta, ulaganje u proizvodne pogone, provedene akvizicije te ukupan doprinos unapređenju sektora kroz stvaranje dodane vrijednosti za tržište i potrošače.

Pobjednike je odabrao stručni žiri sastavljen od članova iz agencija za istraživanje tržišta, zatim tvrtki tvrtki Deloitte i Oikon, Ekonomskog instituta Zagreb, zagrebačkog Ekonomskog fakulteta, sektorskih institucija (HGK, HUP, HOK), Hrvatske udruge za zaštitu potrošača, Sindikata trgovine Hrvatske i magazina Ja Trgovac.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. listopad 2021 06:46