Analiza hrvatskog potencijala

Kako turizam pogurati prema višoj zoni dodane vrijednosti?

Prosječan omjer broja noćenja i postelja u hotelskom smještaju raste, dok u drugim oblicima smještaja stagnira
 HANZA MEDIA
Prosječan omjer broja noćenja i postelja u hotelskom smještaju raste, dok u drugim oblicima smještaja stagnira

Kada se postavi pitanje o budućnosti hrvatskog turizma, a zima je dobro vrijeme kada se o tome može raspravljati u miru, najčešće se otvori rasprava o tome jesmo li pretjerali s cijenama (“jesmo li postali preskupi”) i “kako produljiti sezonu”. Ta su pitanja usmjerena na ponašanje gostiju, tj. na njihove odabire destinacija, odnosno zemalja u kojima će provesti sljedeće ljetovanje.

Zbog toga u ovo zimsko vrijeme primat pomalo preuzimaju vijesti s prvih ovogodišnjih turističkih sajmova na kojima se očitava tržišno bilo o tome kakva bi mogla biti sljedeća turistička sezona. Osluškuje se potražnja za turističkom uslugom.

Kroz vijesti se ponekad probije i neka, recimo to tako, fundamentalnija tema. Na primjer, netko postavi pitanje o tome što trebamo učiniti da privu...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 22:48