Pranje automobila bez vode, sprejevima s nanočesticama, što po pranju čini uštedu od čak 150 litara vode, iz niza razloga budućnost je ovog uslužnog biznisa koji na ovaj način postaje mobilan i puno fleksibilniji kako za korisnike tako i za pružatelje usluga. Ako se to sve skupa digitalizira i ako se postavi platformu sličnu taksi-aplikacijama, dobije se konkurentan proizvod koji može biti izvozan. Tako je to zamislio Jere Dumanić kad je prošlog ljeta s partnerom Gustavom Perezom pokrenuo Lavanda Dry, tehnološki startup koji se sad bavi mobilnim autopraonicama, a u budućnosti će se razvijati i prema nekim drugim uslugama.
Ranko Suvar/CropixPOTEZ ŽIVOTA
Jere je napustio jaku poziciju u HT-u i krenuo u biznis koji se širi Europom: ‘Za početak ti treba 500 eura i jedan radnik‘
Nakon uspjeha u Hrvatskoj, šire se i na europska tržišta