Početkom ove godine u vlasničku strukturu Fisherije, tvrtke specijalizirane za prodaju ribe i morskih plodova, ušao je Denis Matijević, poduzetnik s više od 30 godina iskustva u poljoprivredno-prehrambenom sektoru. Matijević je sada vlasnik nekoliko tvrtki u prehrambenom sektoru te se kroz brend The meat pozicionira u segment visokokvalitetne hrane.
Denis Matijević nije htio otkriti koliko je uložio u tvrtku koja je izgradila prepoznatljiv brend, zasad ima pet prodavaonica na području Zagreba te nastavlja širiti maloprodajnu mrežu. Samo je pojasnio da nije riječ o preuzimanju, nego da drži tek manjinski udjel u Fisheriji.
Optimiziranje i unapređenje prodajnog segmenta
Nit vodilja novog poslovnog poteza, kako nam je objasnio, povezivanje je dvaju premium gastronomskih brendova...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....