Uoči početka još jedne neizvjesne sezone, Istra je ponovno dobila veliku medijsku pozornost u njemačkim medijima, točnije u ADAC-ovom Reisemagazinu koji izlazi 6 puta godišnje i dostiže 700.000 čitatelja putem svojih specijaliziranih kanala. U ovom izdanju prezentiran je sjeverni dio Hrvatske uključujući Istru, Kvarner s otocima i Liku. Na više od 20 stranica prezentirana je Istra sa svojim posebnostima od kulture i bogatog povijesnog nasljeđa, vrhunske gastronomije pa do ekstra djevičanskog maslinovog ulja, tartufa, vina i pršuta.
- U marketinškom smislu cijena jedne stranice kreće se iznad 20.000 eura, pa je stoga vrlo lako izračunati medijsku vrijednost prezentacije Istre na više od 20 stranica. Istra u tom kontekstu i dalje nastavlja širiti i jačati svoju reputaciju putem utjecajnog ADAC-a. ADAC je najveći njemački i europski automobilski klub s više od 21 milijuna članova. Pored njihovog kamping vodiča; popularna kamperska "Biblija" koja predstavlja najvažniji izvor informacija njemačkim gostima, ovoga puta je prezentacija Istre ostvarena u specijaliziranoj reviji koju producira Motorpresse Stuttgart u ime ADAC I koji uz navedenu produciraju I mnoge druge utjecajne tiskovine poput: Auto.Motor.Sport, Outdoor, PRO MOBIL Caravaninig and Motorrad i Men's Health. I ovaj veliki projekt realiziran je uz asistenciju našeg PR agenta: ART redaktions Teama iz Salzburga koji je i u ovoj godini proglašen među 10 najutjecajnijih PR agencija za njemačko govorno područje u konkurenciji više od 320 agencija koje su bile nominirane, ističe direktor istarske Turističke zajednice Denis Ivošević.
Podsjetio je i da je nedavno Istra od ADAC-a dobila veliko priznanje. Prema upitima članova ovog prestižnog autokluba koji su realizirani tijekom 2020. godine, Istra je zauzela čvrstu poziciju na vrhu ljestvice najpopularnijih destinacija-regija u koje njemački gosti žele putovati.
- U članku pod naslovom Coronakrise verändert das Reiseverhalten im Sommer / Kriza izazvana koronavirusom mijenja navike ljetnih odmora, ADAC je 8. listopada 2020. objavio rezultate najtraženijih putnih ruta svojih članova u 2020. godini. Istraživanje je obuhvatilo 350,000 upita, realiziranih u razdoblju od svibnja do rujna. Pokazalo se tako da je istarski poluotok i u ovim kriznim vremenima ostao prvi izbor članova njemačkih kampista, ističe Ivošević.
Naime, glasoviti njemačkog automobilski klub ADAC - Allgemeiner Deutscher Automobil-Club, svake godine provodi testiranje na temu putovanja na odmor osobnim vozilom između 1,7 milijuna ruta koje za svoje članove sastavljaju ADAC-ovi stručnjaci. Istraživanje obuhvaća podatke o korištenju ADAC-ovog Routenplannera koji se koristi kao informacija za trasiranje itinerara prema destinacijama u kojima Nijemci provode godišnji odmor.
- Članovi ADAC-a Istru su prvi puta odabrali kao svoju najomiljeniju regiju za odmor u rezultatima prikupljenim tijekom 2010. godine. Od tada pa sve do danas - čak više od jednog desetljeća - Istra je ostala vodeća na godišnjoj listi planiranih putovanja članova njemačkog autokluba. Nakon Istre, na ljestvici se tijekom godina izmjenjuju Gornja Bavarska i Južni Tirol te Lago di Garda te regija Friuli Venecija Giulia. Uz to, popularnost Istre povećava se iz godine u godinu za nekoliko postotnih udjela. Laskavi rezultati dugogodišnjih ADAC-ovih istraživanja uvelike doprinose marketinškoj distribuciji i kvalitetnijem percipiranju Istre kao destinacije u Njemačkoj, najbitnijem ciljnom tržištu istarskog turizma. Također, diverzifikacija u odnosu na druge turističke regije doprinosi jačanju brenda Istre i njenoj medijskoj prisutnosti na njemačkom, ali i zapadnoeuropskom području. Rezultati ADAC-ovog istraživanja objavljuju se u magazinu ADAC Motorwell koji izlazi u više od 13 milijuna primjeraka, te na njihovoj web stranici što prvoplasiranim regijama, pa tako i Istri, itekako ide u prilog, navodi dalje Ivošević.
Naravno, Istri je njemačko tržište najbitnije, posebno u ovoj situaciji. Njemačka je lani u jeku korona krize pokazala svoju veliku vjernost.
- Prošla godina je za sve nas bila izuzetno izazovna. Ništa se nije moglo planirati ni u epidemiološkom ni u turističkom smislu, situacije su se događale na dnevnoj bazi, navike gostiju su se skroz izmijenile uslijed novih pravila ponašanja, sve se je događalo u zadnji trenutak/last second. Uz navedeno i emitivna tržišta su različito reagirala. Italija, Austrija i Nizozemska su nas gotovo "zaboravili". Odličan rezultat ostvarili su Slovenci, Česi i Poljaci, a jasno kao i mnogo puta do sada, Nijemci su još jednom pokazali da su naše najznačajnije i najvjernije tržište i rekao bih nepresušno vrelo za naš turizam. Poglavito je to važno u uvjetima koje smo imali u prošloj godini. Nijemci su ostvarili blizu 35% od svih noćenja i da nije bilo njih, rezultat turističke godine bio bi u potpunosti drukčiji, ne bi se dobro proveli. U marketinškom smislu sve što poduzimamo, najveći rezultat odnosno konverziju dobivamo upravo s njemačkog tržišta. Zato su objave, targetirane kampanje, strateška partnerstva, PR aktivnosti, a posebno nagrade koje dobivamo s njemačkog tržišta, uvijek one s najsnažnijim odjekom, zaključio je Ivošević.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....