Uoči početka još jedne neizvjesne sezone, Istra je ponovno dobila veliku medijsku pozornost u njemačkim medijima, točnije u ADAC-ovom Reisemagazinu koji izlazi 6 puta godišnje i dostiže 700.000 čitatelja putem svojih specijaliziranih kanala. U ovom izdanju prezentiran je sjeverni dio Hrvatske uključujući Istru, Kvarner s otocima i Liku. Na više od 20 stranica prezentirana je Istra sa svojim posebnostima od kulture i bogatog povijesnog nasljeđa, vrhunske gastronomije pa do ekstra djevičanskog maslinovog ulja, tartufa, vina i pršuta.
- U marketinškom smislu cijena jedne stranice kreće se iznad 20.000 eura, pa je stoga vrlo lako izračunati medijsku vrijednost prezentacije Istre na više od 20 stranica. Istra u tom kontekstu i dalje nastavlja širiti i jačati svoju reputaciju put...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....