RASTE PESIMIZAM

Inflacija je promijenila navike hrvatskih potrošača: ‘Njihovo povjerenje može se vratiti samo ovako‘

Strah od inflacije odgađa kupnju stana, automobila, investiranja ili promjenu posla

Rijeka, 221218.
Gradjani u kupovini uoci nadolazecih blagdana.

 Matija Djanjesic/Cropix/Cropix
Strah od inflacije odgađa kupnju stana, automobila, investiranja ili promjenu posla

Na kraju godine koju su uz globalnu geopolitičku nesigurnost obilježili značajan porast cijena i pad kupovne moći raste pesimizam među građanima koji strahuju da će im ukupna kvaliteta života u narednim godinama biti još lošija. Više od 61 posto građana već je iskusilo pad kupovne moći, a najviše su pogođeni oni u dobnim skupinama između 35 i 49 godina te 50 i 60 godina.

Građani u srednjoj kategoriji prihoda kućanstva, koji raspolažu mjesečnim budžetom između 10.000 i 16.000 kuna, najviše su osjetili značajan porast cijena u proteklih godinu dana (95,5 posto).

Pokazalo je to treće godišnje istraživanje o stavovima, strahovima i očekivanjima hrvatskih građana koje je za Val Grupu proveo Ipsos na uzorku od 603 ispitanika internetske populacije u dobi od 18 do 60 god...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. studeni 2025 14:34